Agentia Accent Travel & Events a lansat Traveo.ro, o platforma online de rezervari turistice pentru bilete de avion, hoteluri, pachete tematice sau city break-uri. Ideea acestei paltforme a inceput sa se concretizeze in urma cu doi ani, iar investitia a atins 500.000 de euro.

Lucian Boronea, general managerul Accent Travel & Events si initiatorul Traveo.ro, spera ca intr-un an de zile sa obtina vanzari de 3 milioane de euro, atat din online, cat si prin call center-ul din spatele acestei platforme.

Noutatile cu care vine Traveo.ro pe piata sunt functionalitatile Get Away, Weekend Search si Activity Search. Reprezentantii Accent Travel & Event colaboreaza cu 14 furnizori, printre care Amadeus, Gulliver Travel Associates si Expedia pentru platforma Traveo.ro. Sistemul acceseaza peste 170.000 de hoteluri si peste 450 de linii aeriene.

"Pentru a ne consolida pozitia pe piata si pentru a raspunde unei dorinte din ce in ce mai mari a clientilor de pe zona de leisure de a-si planifica singuri, cu mai multa flexibilitate, vacantele, am decis sa le punem la dispozitie o platforma prin care isi pot rezerva cu usurinta tot ce au nevoie atunci cand calatoresc", a explicat general managerul Lucian Boronea.

Citeste si:
Targul de Turism 2019: destinatii inedite pentru vacanta
Targul de Turism 2019: cele...

Platforma este dedicata persoanelor care vor sa calatoreasca fara sa apeleze la serviciile unei agentii de turism si le ofera potentialilor clienti preturile in timp real pentru biletele de avion, pentru cazare si alte optiuni selectate de acestia.

Traveo.ro ofera aceste servicii de la cele mai mici preturi publicate de furnizori. Utilizatorii pot, de asemenea, sa inchirieze masini, sa cumpere pachete tematice de calatorie sau sa caute destinatii dupa activitati specifice, locuri pentru sporturi de iarna, shopping, safari sau pescuit, inclusive locuri din care au putut fi observate OZN-uri.

Sursa foto: captura Traveo.ro

Citeste si:
Vacanta de iarna: sapte destinatii pe care NU trebuie sa le ratezi
Destinatii de vacanta: 7...

In 2012, agentia a coborat doua pozitii, pana pe locul 6, desi afacerile au urcat cu 5%, la 75 de milioane de lei. "A fost mai bine decat in 2011, anul trecut. Ne-am dezvoltat reteaua de agentii revanzatoare, in special pentru pachetele de turism intern. Cele mai mari volume de vanzari le-am inregistrat pentru litoralul romanesc", a spus Boronea la momentul respective, citat de Mediafax.

In 2011, agentia avea o cifra de afaceri de 16,76 milioane de euro, in crestere de la 15,05 milioane de euro. Profitul companiei a scazut pe parcursul anului trecut de la 423.000 euro la 245.000 euro.

Cele trei linii principale de business ale Accent Travel & Events sunt turismul de afaceri, MICE (conferinte, incentives) si leisure.

Citeste si:
10 aplicatii gratuite pe care sa le folosesti in urmatoarea vacanta
10 aplicatii gratuite pe care...

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Turism »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Beneficii extrasalariale preferate: cadouri, vacante si festivaluri