Bulgaria a fost prima destinatie promovata de Travel Planner, iar in 2012, touroperatorul a introdus si Grecia. "Am incercat sa introducem inca din 2010 Grecia, insa, in urma modulului de reviews din partea clientilor pe care l-am implementat pe site am primit un feedback extrem de bun privind ofertele pe care le aveam la acea ora. Asta ne-a responsabilizat si am ales sa dezvoltam mai bine Bulgaria, sa ne pregatim mai bine, sa putem oferi servicii mai bune. Abia in 2012 ne-am simtit pregatiti sa mergem pe Grecia, care s-a bucurat, la randul ei, de un mare succes. De doi ani lucram la un nou proiect de diversificare, ce implica alte destinatii si alte produse. Speram sa-l implementam in acest an aniversar”, a declarat proprietarul Travel Planner, Sebastian Constantinescu.

Acesta spune ca ia in calcul o fuziune cu o companie din Romania sau chiar internationala, pentru a dezvolta afacerea si mai mult.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont
Sursa foto: Shutterstock / Morar Traian Ioan