Un cuplu din Statele Unite a avut parte de o vacanță de coșmar din cauza unei erori făcute de Uber, care le-a luat 30.000 de dolari pe o cursă care costa 55.

Douglas Ordonez a descoperit cât de mult a plătit pentru o cursă Uber atunci când și-a comandat o cafea și nu a putut plăti cu cardul, deoarece nu mai avea niciun ban, scrie Business Insider. Mai grav, nici măcar nu era în țara sa, SUA, ci în drum spre Costa Rica, unde urma să se întâlnească cu soția sa pentru a sărbători 5 ani de căsătorie.

Problema a apărut din cauză că Dominique Adams, soția lui, a comandat un Uber de la aeroport în Costa Rica. Aplicația i-a arătat că va plăti pentru cursă 29.994 de coloni – moneda locală – adică puțin peste 55 de dolari. Doar că i-a luat de pe card 29.994 de dolari, nu de coloni.

Cum nici banca, nici Uber nu au dat decât răspunsuri extrem de generale, cei doi au petrecut o vacanță fără niciun un ban – și cu datorii, în plus, dat fiind că au plătit cursa cu cardul de debit. Povestea lor a generat foarte mult interes pe rețelele sociale, pe care au încercat să le utilizeze pentru a pune presiune pe gigantul ride-sharing.

În final, Uber le-a returnat suma integral, dând vina pe o eroare de conversie valutară. Până acum, cea mai costisitoare cursă cu Uber era de 5.500 de dolari – atât a plătit YouTuberul Mr. Beast pentru a traversa America de la est la vest.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri