Italia pare să fi detronat Bulgaria la capitolul cea mai ieftină stațiune de schi din Europa, potrivit unui studiu realizat de agențiile britanice de turism.

Borovets și Bansko, stațiunile de schi bulgărești, și-au asigurat pozițiile a doua și, respectiv, a șasea într-o analiză anuală de evaluare a raportului calitate-preț. Studiul, realizat de operatorii britanici de turism Post Office Travel Money și Crystal Ski Holidays, a dezvăluit orașul italian Bardonecchia ca fiind pe primul loc.

Bardonecchia a prezentat o creștere minimă a prețurilor de 1,4% față de anul precedent, notează Novinite.com.

Sursa Foto: Bardonecchia/ Shutterstock.com

Borovets, din sud-vestul Bulgariei, și-a asigurat locul al doilea cu o creștere a prețului de 8,2%, în timp ce Bansko din aceeași regiune a ocupat locul al șaselea cu o creștere de 18,1%.

Studiul a analizat prețurile permiselor de schi, închirierilor de echipamente, lecțiilor, precum și prânzul și băuturile pe pârtiile din 36 de orașe europene.

Astfel, prețurile au scăzut în nouă din cele 31 stațiuni de iarnă din Europa prezentate atât în studiul de anul acesta, cât și în cel de anul trecut. Stațiunea franceză Les Arcs și stațiunea elvețiană Wengen au înregistrat cele mai semnificative scăderi de preț, ambele marcând o scădere de 5,5% în acest an.

Zermatt, din Elveția, a devenit cea mai scumpă stațiune de schi, cu prețurile crescând cu peste dublu față de cele din Bardonecchia.

Sursa foto: Pexels.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri