Producătorii de jucării se pregătesc pentru Crăciun, iar Lego nu face excepție. Prezent în România cu ocazia lansării replicii la scară naturală a unui Lamborghini Sián realizat din piese de Lego, Valery Kasimov, Country Managerul Lego România și Bulgaria, a confirmat de altfel acest lucru, făcând o serie de declarații în acest sens.

Cea mai mare provocare pe care am avut-o în 2023 a fost cererea, care nu a fost atât de bine prognozată anul acesta precum în alți ani, a declarat Valery Kasimov pentru wall-street.ro.

Acesta a declarat că observă de asemenea o încetinire economică, care nu este însă la același nivel precum a fost cea din Ungaria, sau în alte țări din vestul Europei. Per ansamblu, însă, spune acesta, piața de profil din România crește încă binișor.

Pe de altă parte, recunoaște însă Valery Kasimov, creșterea afacerii în sine a devenit un lucru mai dificil de făcut decât anii trecuți.

Incertitudinea economică este cea mai mare provocare în acest moment.

Valery Kasimov, Country Manager Lego România și Bulgaria

De asemenea, managerul Lego spune că piețele din România și Bulgaria nu se pot compara cu cea din Germania, de exemplu, unde brandul Lego are deja zeci de ani de prezență. În România, prin comparație, spune el, Lego a venit în anul 2011, deci încă există loc de creștere semnificativ.

Pentru ca toată lumea să își facă, mai concret, o idee despre ce înseamnă acest lucru, acesta spune că, de exemplu, pe o scară de la 1 la 10, fiecare dintre piețele românească și cea bulgară sunt undeva în jurul cifrei 7 ca mărime.

Valery Kasimov a dezvăluit de asemenea și care sunt cele mai populare game de jucării Lego în România, menționând în acest sens Lego City, Lego Technic și Lego Friends, care sunt cele mai cumpărate de către clienții români.

Avem nenumărate activări pentru clienți de Crăciun, precum și nenumărate promoții. Am adus atât de multe jucării încât avem nevoie de ajutorul clienților pentru ca ele să plece de pe rafturi.

Valery Kasimov, Country Manager Lego România și Bulgaria

Mangerul Lego s-a referit de asemenea și la planurile de viitor, explicând că brandul nu se limitează la planuri pentru anul 2024, ci se gândește chiar la orizontul anului 2028.

Cu privire la acest lucru, prin urmare, acesta explică faptul că Lego vrea să dezvolte și mai mult rețeaua de așa-numite magazine certificate Lego, iar din punct de vedere al retailului urmărește să își crească prezența și în cadrul altor tipuri de parteneriate, cum ar fi magazinele online, ba chiar și băcăniile.

Practic, compania vrea să ajungă peste tot, spune el.

Sursa foto: Unsplash

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Luca Dinulescu
Luca Dinulescu este jurnalist, activând anterior pentru publicații precum Digi 24, Adevărul sau Academia Cațavencu. A desfășurat de asemenea o activitate publicistică constând în patru volume publicate, între acestea numărându-se proză, nuvele și benzi desenate. Este absolvent de Regie Film și a fost de asemenea posesor al bursei J.W.Fulbright pe scenaristică și regie de film.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri