In medie, agentiile de turism au inregistrat scaderi de pana la 20% in primul semestru al anului 2010, pentru vanzarile pe segmentul turism intern fata de aceeasi perioada a anului 2009, potrivit Asociatiei Nationale a Agentiilor de Turism (ANAT).


Deoarece in prezent, turismul intern traverseaza o perioada mai putin favorabila, au fost analizate noi propuneri pentru a veni in intampinarea consumatorilor de turism din Romania.

In acest sens s-a propus lansarea a doua noi programe speciale „Supliment la masa“ (cei care cumpara un bilet de vacanta in Romania pentru perioada 16.07-15.08 care include si serviciul de masa, primesc un supliment la acest serviciu; ex: platesti masa 45 lei/zi si primesti 50lei/zi) si „Copiii merg gratis la mare“ (copiii care au varsta pana in 12 ani beneficiaza de aceleasi servicii ca si cele ale parintilor fara a se percepe o suma de bani in plus).

„Inscrieri timpurii“ este unul dintre programele care a inregistrat o crestere de 40% privind pachetele vandute in 2010 fata de cele vandute in 2009, in timp ce, „Litoralul pentru toti“, subprogram integrat in programul „Mini preturi de vacanta“, a inregistrat o usoara crestere.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Turism »



Citeste si
Faliment Thomas Cook: pierderi uriase pe piata de turism mondiala