Partea de creatie a brandului turistic al Romaniei a costat 94.600 de euro, diferenta pana la 900.000 de euro insemnand cercetarile de piata, au reprezentantii Biroului de presa al Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT), citati de Mediafax.

Potrivit institutiei, brandul, realizat de asocierea THR/TNS, a fost conceput pe baza unei ample cercetari de piata desfasurate in Romania si in cele 8 piete principale pentru turismul romanesc, respectiv Germania, Marea Britanie, Italia, Rusia, Austria, SUA, Franta si Ungaria.

Studiul a inclus doua componente, una calitativa si alta cantitativa, cuprinzand 10.800 de interviuri telefonice, 90 interviuri directe, 2 focus grupuri, 5 workshop-uri cu echipa de proiect si 3 branding council-uri.

MDRT a solicitat vineri asocierii THR/TNS explicatii privind similitudinile dintre frunza din brandul turistic si alte simboluri comercializate pe internet si a precizat ca nu va efectua plati pana la clarificarea acestor aspecte.

Asocierea THR/TNS sustine ca brandul de turism si toate componentele sale au fost create de ea si, ca urmare, ele trebuie considerate originale, iar existenta de elemente grafice cu grad mare de similitudine este relativ comuna, data fiind cantitatea semnificativa de desene pe internet.

Asocierea THR/TNS a transmis vineri un raspuns Ministerului Dezvoltarii si Turismului in care sustine: "Brandul de turism al Romaniei si toate componentele sale au fost create de noi si, ca urmare, ele trebuie considerate originale", mentionand in acelasi timp ca este la dispozitia Guvernului pentru luarea oricarei decizii pentru a rezolva actuala neintelegere, cum ar fi solicitarea de a realiza lucrari suplimentare de grafica asupra izotipului.

In urma raspunsului primit, MDRT a decis sa convoace Consiliul pentru coordonarea proiectului privind brandul de turism al Romaniei, pentru luni, 2 august.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri