Romanii folosesc din ce in ce mai mult aplicatiile mobile. Tendinta este similara si in cazul site-urilor de anunturi, unde 45% din totalul vizitelor lunare in cadrul platformei OLX vin din cele trei aplicatii mobile. Cu peste 3,5 milioane de descarcari pana in prezent, OLX este cea mai folosita aplicatie de cumparaturi online din Romania, clasandu-se pe primul loc in categoria Shopping din Google Play si App Store.

Cea mai descarcata aplicatie OLX este cea pentru sistemul de operare Android, raportand in ultima jumatate de an o crestere de 70% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. De asemenea, de la inceputul anului si pana in prezent in toate cele trei aplicatii s-au inregistrat cu 150% mai multe vizite fata de primele sase luni din 2015.

“In luna iunie, 70% din vizitele inregistrate pe OLX au provenit de pe un dispozitiv mobil, cumuland aici vizitele din cele trei aplicatii (Android, iOS, Windows) cu cele din versiunea de mobil a site-ului” mentioneaza Razvan Acsente, EU CLM Group Expert Lead.

Categoriile indicate de utilizatorii OLX pentru eficienta in procesul de vanzare si cumparare prin intermediul aplicatiei mobile au fost Electronice si Electrocasnice (24%), Auto, Moto si Ambarcatiuni (22%) si Imobiliare (9,7%). De asemenea, in medie, 50% dintre utilizatorii ce au adaugat anunturi direct din aplicatie si-au vandut produsele in mai putin de 20 de zile de la publicare, un utilizator petrecand circa 8 minute la fiecare vizita.

Principalul concurent al OLX este Okazii.ro.

Citeste si:
Coronavirus: OLX a scos peste 1.000 de anunțuri cu produse la...
Coronavirus: OLX a scos peste...


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea eCommerce »



Citește și
Medicover lansează MediCall - platformă video pentru sfaturi medicale online
Setari Cookie-uri