Grupul Floria, unul dintre cele mai importante grupuri de firme ce activeaza in domeniul floristic in Romania, a crescut anul trecut cu 35% si a inregistrat o cifra de afaceri consolidata la nivel de Grup de 22 milioane de lei.

Grupul Floria are operatiuni in online, prin Floria.ro, in retail, prin cele 6 florarii Floria, precum si distributie angro si amenajari peisagere.

Divizia B2B cuprinde vanzari engros catre clienti tip key account (hypermarketuri si supermarketuri) si IMM (floristi, florarii si depozite de flori) si a generat 57% din veniturile grupului, respectiv 12.5 milioane de lei.

Dinamica pozitiva a diviziei B2B a fost sustinuta de evolutia vanzarilor depozitului de flori si plante si concentrarea pe distributia catre clientii cu volume mari, unde Grupul Floria lucreaza deja cu lanturi internationale precum Carrefour, BricoDepot, Selgros si Mega Image.

Anul trecut ne-am propus sa ne focalizam pe dezvoltarea catre segmentul B2B, iar astazi suntem principalul furnizor local de plante si flori pentru hypermarketuri si supermarketuri cu prezenta in Bucuresti si alte 25 orase ale tarii – declara Adrian Ciucur, CEO Grup Floria.

Magnolia se extinde la...
Citeste si: Magnolia se extinde la Timisoara: ce strategii are liderul pietei


Incepand cu 2018, Grupul Floria actioneaza ca broker de flori activ la nivel national pe segmentul B2B si a devenit alternativa locala la brokerii de flori din Olanda.

Vanzarile B2B catre clientii key account se desfasoara prin echipa de vanzari dedicata, in timp ce vanzarile catre IMM se realizeaza prin intermediul platformei online de comenzi, in care floristii si reprezentantii florariilor din toata tara pot comanda florile direct in florarie sau atelier.

Sutele de mii de comenzi, preluate online de la clienti din toata tara si offline in cele sase florarii Floria din portofoliul nostru, ne asigura know how valoros privind preferintele romanilor in materie de flori si obiceiurile de consum. Aceasta cunoastere in profunzime a pietei locale ne permite sa fim un partener eficient in relatia cu marile lanturi de retail –adauga Adrian Ciucur, CEO Grup Floria.

Floria.ro isi mentine ponderea de 30%, cu vanzari de 6.5 milioane de lei

Floria.ro, divizia online a Grupului Floria, si-a mentinut ponderea in total la 30%, cu afaceri de 6.5 milioane de lei. Traficul pe dispozitive mobile a ajuns la 66%, in timp ce vanzarile inregistrate pe mobile au crescut cu 33%.

FlorideLux vrea dublarea...
Citeste si: FlorideLux vrea dublarea afacerilor in 2017

Anul acesta ne indreptam si mai mult atentia catre optimizare site-ului si crestere sustenabila. Lucram deja la imbunatatirea fluxului de achizitie si avem in plan schimbari ale versiunii de mobil, pentru adaptarea acesteia la comportamentul actual de consum. Promptitudinea serviciilor, alaturi de design-ul buchetelor, calitatea si prospetimea florilor sunt punctele pe care alocam resurse permanent, astfel incat experienta clientilor si a destinatarilor florilor sa ramana foarte speciala –declara Marina Popescu, Director General Floria.ro.

In ceea ce priveste preferintele clientilor, acestia si-au indreptat atentia catre buchetele cu volum considerabil si diametru de 25-30 cm, care combina flori de sezon diverse. Cele mai vandute au fost buchetele Vise colorate, Pasiune inocenta si Dragoste Nemarginita, topul fiind identic cu cel inregistrat in 2017.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea eCommerce »



Citeste si
Grupul Floria ataca piata B2B prin distributie nationala de flori