Comentarii pe articolul BRD si-a imbunatatit serviciul de Internet banking pentru companii


In numele relatiilor publice...

Tiberiu la 15 Iunie 2008, ora 12:34
In numele relatiilor publice...
Brd in romania apare ca o institutie bancara birocratica, in care fiecare motiveaza "sunt un simplu angajat". Oameni nepregatiti, ce nu cunosc oferta companiei, mii de telefoane date, vizite la banca...sunt doar cateva adevaruri de necontestat. Vorbind de segmentul internet banking, nu-mi aduc aminte cand am vazut ceva mai defectuos. Platesti 1 euro lunar doar pentru a`ti verifica soldul cu delay de 3-4 zile (ceea ce practic anuleaza utilitatea internet bankingului, cum se presupune ca oricine poate ajunge la un ATM in 3 zile), pentru a nu putea face plati decat daca contul destinatarului va fi anterior adaugat intr`o lista (la sediile BRD). Atunci ma intreb usor retoric : daca trebuie sa ma duc sa introduc contul (btw, de ce TREBUIE ?) in lista de conturi, nu era mai simplu sa ma duc direct la banca pentru a face viramentul ?

Adunand minusurile, concluzia vorbeste de la sine. Rezumand`o, BRD este una dintre cele mai proaste alegeri de pe piata bancara romaneasca.

  Inapoi la articolul BRD si-a imbunatatit serviciul de Internet banking pentru companii

Setari Cookie-uri