"Procentele de vanzari generate de mediul online sunt net superioare comparativ cu vanzarile din showroom, care incep sa fie din ce in ce mai rare. In ultimii 3-4 ani promovarea in mediul online a inceput sa fie din ce in ce mai importanta, iar acum o consider chiar indispensabila. Cu cat esti mai vizibil, cu atat ai mai multe rezultate; si asta se realizeaza atat prin promovari, numar de anunturi, cu servicii integrate sau cu ceva inedit: in cazul nostru ma refer la garantie 24 de luni, fara limita de kilometri. Estimativ, ceva mai mult de 20% din vanzari sunt realizate prin intermediul Autovit.ro", a declarat managerul intr-un interviu pentru wall-street.ro. Interviul face parte dintr-o serie de articole dedicate antreprenoriatului in auto.

Avia Motors este unul dintre dealerii parteneri ai Autovit.ro, cu cel putin 70 de autovehicule de ocazie disponibile spre vanzare in permanenta pe platforma de anunturi. Dealerul adauga zilnic masini, avand un stoc dinamic.

Cea mai scumpa masina vanduta anul trecut de Avia Motors a fost un Bentley Continental, comercializat tot printr-un sistem de finantare.

"In online au succes autovehiculele de ocazie, comparativ cu cele din showroom, adica masinile noi. Bugetul disponibil pentru a inlocui masina este de regula in zona de 5-6.000 de euro, fiind de fapt avansul pentru un autovehicul de ocazie a carui valoare este in zona de 17-20.000 euro", mai spune Ciprian Belu.

Antibiotice Iasi: Venituri...
Citeste si: Antibiotice Iasi: Venituri din vanzari mai mari cu 8% in 2018

Piata de auto de ocazie, incorect tratata de catre statul roman

"Anul precedent a fost un an bun pentru autovehiculele de ocazie, speram ca 2019 sa pastreze aceleasi caracteristici. Piata de auto de ocazie este inca neasezata, nesedimentata si incorect tratata de catre statul roman, care "pierde" bani fie prin lipsa legislatiei specifice, fie prin neaplicarea ei. Daca statul ar colecta corect in urma tuturor tranzactiilor efectuate, am convingerea ca nu ar fi necesare nici timbre de mediu si nici impozite diferentiate pe tot felul de criterii mai mult sau mai putin eligibile", considera managerul Avia Motors.

Avia Motors este prezenta pe piata cu trei locatii, dintre care doua sunt in Bucuresti si una in Constanta. Businessul de autovehicule de ocazie a demarat la Avia Motors in anul 2006, iar de atunci au fost comercializate peste 4.000 de unitati.

"Ne gandim in permanenta la extindere, atat ca arie geografica, cat mai ales ca prezenta in mediul online", a adaugat Ciprian Belu, care mai spune ca "gasirea unor oameni dedicati pentru acest gen de vanzare este anevoioasa si pregatirea lor are implicatii logistice si financiare insemnate". Avia Motors are zece angajati dedicati segmentului de autovehicule de ocazie, prin departamentul Das WeltAuto. In total, compania are 250 de angajati.

Laptaria cu Caimac, cu peste...
Citeste si: Laptaria cu Caimac intra in 4 retele de retail si extinde exporturile