Anul acesta, Cuptorul Moldovencei avea pregătită o investiție de 200.000 de euro într-un spațiu de producție, proiect care va începe din a doua parte a acestui an sau în primele luni din 2021.

„Laboratorul va fi făcut anul acesta, în semestrul 2, sau în semestrul 1, anul viitor”, a declarat Radu Hrițcu, managing partner Cuptorul Moldovencei.

În plus, familia Hrițcu avea în plan deschiderea unei noi cofetării și a unui laborator Glazurai. În ciuda pandemiei, cele două noi locații au fost deschise în urmă cu câteva săptămâni în Iași.

A fost o perioadă diferită și pe alocuri dificilă. Vorbim de-o perioadă de adaptare și identificare a soluțiilor potrivite pentru a fi cât mai aproape de cei care apreciază produsele noastre. Însă, cu toate acestea, am continuat să lucrăm la planurile noastre și am reușit la finalul lunii mai să fim mai aproape de iubitorii de bunătăți cu încă o locație a Cuptorului. La începutul lunii iunie am deschis o nouă locație Glazurai cu laborator propriu”, a spus Nicoleta Hrițcu.

În 2019, Retro Food, firma sub care funcționează cele șase cofetării Cuptorul Moldovencei, împreună cu firma Cuptorul Moldovencei, sub care funcționează Glazurai, au raportat o cifră de afaceri de 9,2 milioane de lei. În total, cele două firme au 75 de angajați.

Cuptorul Moldovencei a fost înființat în 2012, la Iași, de către Nicoleta Hrițcu, și este una din cele mai importante rețele de cofetării din regiunea Moldovei. În prezent, afacerea este formată din trei laboratoare de producție și șapte puncte de desfacere, din care unul sub brandul Glazurai.

Sursa foto: Facebook Cuptorul Moldovencei