2017 a insemnat pentru lantul spaniol de moda o reducere a pierderilor de 45%, pana la 33 milioane de euro, si o cifra de afaceri de 2,19 miliarde euro, in scadere cu 2,9%. Printre factorii care impactat businessul se numara temperaturile ridicate care s-au tradus intr-o scadere a vanzarilor, potrivit vicepresedintelui Daniel Lopez, care considera ca altfel compania ar fi fost profitabila anul trecut. Reprezentantul Mango crede ca 2017 va fi un an bun pentru business, dovada fiind primele cinci luni ale anului care au inregistrat vanzari mai bune fata de perioada similara a anului trecut.

Vanzarile din online inregistrate de Mango au crescut anul trecut cu 15,4%, ajungand la 339,2 milioane euro, ceea ce inseamna 15,5% din cifra totala de afaceri a retailerului. Reprezentantii Mango cred ca pragul de 20% va fi atins de vanzarile online pana in 2019, cel putin un an mai tarziu decat estimasera initial. Mango vinde online in 83 de tari, iar pana la finalul anului va da drumul vanzarilor online in alte doua tari, Iran si Ucraina.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont
Sursa foto: ThamKC/Shutterstock