Cornel Caramizaru, Napolact: Vedem semne de ingrijorare in scaderea increderii consumatorilor si, implicit, a vanzarilor

Cornel Caramizaru, director general FrieslandCampina Romania, producatorul brandului de lactate Napolact, considera ca 2018 a fost un an bun pentru business, insa cu anumite semne de ingrijorare precum scaderea increderii consumatorilor care se traduce in scaderea vanzarilor. Seful Napolact nu considera insa ca putem vorbi de o criza, dar declara ca pregatirea pentru o situatie nefavorabila este cel mai important lucru pentru un business in prezent.


« Vezi articolul integral despre dezbatere


Comenteaza

Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, Wall-Street incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.

Setari Cookie-uri