Un nou jucator pe piata de dulciuri din Romania. Planurile Poftis

Piata de dulciuri din Romania are, de cateva saptamani, un nou jucator. Compania franceza Patisseries Gourmandes, o afacere de peste 130 de milioane de euro, a intrat pe piata locala un brand de biscuiti si prajituri adaptate specificului romanesc, Poftis. Ana Bazga, country manager Poftis, a vorbit la Profesionistii in Retail despre investitia si planurile Poftis pe plan local.


« Vezi articolul integral despre dezbatere


Comenteaza

Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, Wall-Street incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.

Setari Cookie-uri