Seria limitata "unLimited" 2.2 CRDi 197CP cu transmisie automata si tractiune integrala costa 40.600 euro cu TVA. Preturile pentru versiunile de serie vor fi anuntate in noiembrie.

Sistemele de propulsie pentru piata europeana constau in doua variante de motorizare diesel (2 litri 150 CP, 2,2 litri 197 CP) si una pe benzina (2,4 litri 192 CP). Toate motorizarile vor avea atat tractiune fata, cat si integrala.

Tractiunea integrala este controlata automat si adaptabila la conditiile de drum, fluxul de putere fiind distribuit intre puntea fata si puntea spate in functie de necesitati. Suspensia spate auto-reglabila pastreaza rafinamentul deplasarii si confortul, indiferent de gradul de incarcare al automobilului.

Noul SUV din segmentul D este redesenat atat la interior, cat si la exterior. Mai lung, mai putin inalt si mai lat decat predecesorul sau, cu acelasi ampatament de 2700 mm, noul Santa Fe are un design mai masculin, mai agresiv si cu o personalitate de SUV mai accentuata.

Citeste si:

Nota sa personala se datoreaza plafonului mai putin inalt, parbrizului mai inclinat, geamurilor laterale spate triunghiulare si lunetei curbate. Profilul autovehicului este completat de jantele din aliaj cu finisaj cromat inchis la culoare – acum disponibile si cu diametru de pana la 19 inch, pentru prima data disponibil pe un SUV Hyundai.

De la debutul sau, din anul 2000, modelul Santa Fe a fost comercializat in aproximativ 2,56 milioane de exemplare, dintre care 350.000 unitati numai in Europa.

Estimarile de vanzari Hyundai si obiectivele pentru anul 2013 previzioneaza o cota de piata la nivel european in valoare de minim 5% din segmentul SUV.