O alta noutate adusa de motorul 1.6 litri i-DTEC este si reducerea frecarii mecanice interne pana la nivelul celor existente in cazul motoarelor pe benzina. Datorita acestui fapt, pe langa reducerea nivelului emisiilor de noxe la doar 94g/km CO2, motorul raspunde mai rapid in timpul accelerarii si decelerarii, iar condusul devine mai placut.

Designul noului Civic a fost conceput sa ofere o aerodinamica ridicata, dar si un aspect unic. Toate acestea ascund cel mai spatios interior din segmentul sau, care combina eleganta cu ergonomia pentru a oferi soferului si pasagerilor un confort sporit si dotari inteligente.

Asa cum ne-au obisnuit modelele Civic, si versiunea Diesel 1.6 i-DTEC este echipata cu tehnologii inovative care protejeaza mediul, precum: sistemul ECO Assist (optimizeaza consumul de combustibil prin reducerea diferentelor de consum cauzate de stilurile diferite de condus), butonul ECON (activeaza o harta de acceleratie ce asigura o creştere usoara a cuplului atunci cand acceleratia este apasata, pentru a obtine o deplasare mai relaxata si o mai buna economie a combustibilului) sau sistemul Idle Stop (reduce consumul total de combustibil si reduce nivelul de emisii CO2).

Anul acesta se anunta unul foarte bun pentru Honda, care a incheiat 2012 ca lider in Romania privind nivelul de satisfactie a clientilor, conform studiului Auto.ro si Daedalus Millward Brown. Posesorii Honda isi recomanda automobilul datorita gradului ridicat de fiabilitate si costurilor reduse de intretinere si service.

Noul Honda Civic 1.6 Diesel este disponibil din luna martie in reteaua de dealeri Honda, in patru tipuri de echipare, cu livrare directa din stoc sau pe baza de comanda: S, Confort, Sport sau Lifestyle, la un pret de lista de pornire de 14.990 Euro fara TVA.