Peugeot 508 facelift este fabricat la Rennes pentru piata europeana si la Wuhan pentru China. Noul 508 inaugureaza la gama pe benzina un nou motor Euro 6: de 1.6L THP 165 S&S, asociat unei cutii de viteze mecanice cu 6 rapoarte (25.250 euro cu TVA sedan) sau prevazuta cu noua cutie de viteze automata cu 6 rapoarte EAT6. Inlocuind versiunea de 1,6L THP 156 Euro5, noua motorizare de 165 CP reduce nivelul emisiilor de CO2 la 129g/km (BVM6).

Gama diesel vine echipata standard cu tehnologia BlueHDi, 2,0L BlueHDi 150 BVM6 (27.100 euro cu TVA sedan) si 2,0L BlueHDi 180 EAT6 (31.800 euro cu TVA sedan). In ceea ce priveste tehnologia HYbrid4, aceasta va echipa versiunile sedan si RXH. Motorul termic Diesel 2,0L HDi de 163 CP (26.000 euro cu TVA sedan) impreuna cu motorul electric de 37 CP cuplat la rotile din spate, functioneaza alternativ sau simultan, in mod transparent pentru utilizator.

Modelul 508 vine cu suspensie fata cu ax dublu si pivoti cu decuplare pentru motorizarile puternice diesel sau pseudo Mc-Pherson la celelalte versiuni, asociata suspensiei spate multibrat.