Trei antreprenori romani intentioneaza sa relanseze productia motocicletelor Mobra, investitia in designul si asamblarea noilor modele fiind estimata la peste 500.000 euro.

"Pasionatii de motorete, scutere si motociclete, amatori sau profesionisti, se vor putea bucura de un brand 100% romanesc, cu istorie. Fabrica din Romania va produce o gama larga de produse, de la motorete, la scutere si motociclete, cu motoare incepand de la 50 cc pana la capacitati mari", se arata intr-un comunicat al Mobra Shop, potrivit Mediafax.

Investitia in designul si asamblarea in Romania a noilor modele este estimata la peste 500.000 de euro, in acest moment existand discutii cu companii de tehnologie si design consacrate pentru proiectarea acestora.

Cei trei antreprenori - Dragos Paise, Andrei Postelnicu si Radu Gherasim - au inaugurat vineri Mobra Shop, un magazin in Bucuresti care isi propune sa devina principala sursa de imbracaminte si accesorii pentru motociclisti. Magazinul are o suprafata de peste 100 metri patrati si pune la dispozitia clientilor peste 1.000 de articole.

Recunoscut printre pasionatii de motociclism pentru modelele 50, 50 Super, Hoinar si Mini, Mobra a fost unul dintre cele mai populare branduri din perioada comunismului, desi pe seama sa circula si gluma "Moarte sigura cu cobra, dar mai sigura cu Mobra".

Mobra a fost produsa, timp de 23 ani, la fabrica Metrom din Brasov, in timp ce asamblarea era realizata la Uzina Mecanica Tohan. Productia a inceput in 1971.

Sursa foto: oneinchpunch/Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri