Automobile Dacia semnaleaza faptul ca in ultima vreme mai multi indivizi pretind sume de bani care sa fie cheltuite pe cumpararea de cartele telefonice apartinand unor retele de telefonie mobila, in schimbul oferirii unui vehicul Dacia Logan.
Indivizii suna la intamplare si se recomanda drept angajati ai Dacia. Pentru a castiga increderea persoanelor cu care vorbesc, ei ofera informatii care par verosimile, de exemplu nume, prenume, adrese fictive sau serii de legitimatii fictive.

Acesti asa-zisi angajati ai Dacia pretind ca apelul lor este legat de un concurs organizat de Dacia. Ei pretind ca persoana cu care stau de vorba la telefon a castigat un vehicul Dacia Logan si ca masina va fi livrata la domiciliul persoanei respective in ziua urmatoare, cu conditia achizitionarii de cartele valorice apartinand unor retele de telefonie mobila cu valori osciland intre 100 si 200 $. Sus-numitii solicita persoanelor trimiterea codului de reincarcare.

Dacia doreste sa precizeze ca nu a organizat si nici nu organizeaza concursuri de acest gen si va solicita inceperea urmaririi penale impotriva persoanelor vinovate de aceasta dezinformare frauduloasa, pentru savarsirea mai multor infractiuni prevazute de Codul Penal si pedepsite cu inchisoarea, precum inselaciune fata de persoanele apelate si de concurenta neloiala fata de Dacia, cu grave consecinte asupra imaginii de marca.

Producatorul roaga cetatenii sa fie atenti si sa respinga aceste apeluri, chiar daca datele de identificare ale persoanei apelante (nume, date personale, numar de telefon) par credibile. De asemenea, Dacia are rugamintea fata de cei supusi acestor tentative de inselaciune sa obtina de la persoanele care le apeleaza toate informatiile posibile si sa informeze de urgenta Vocea Clientului Dacia (0248 500 000).
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri