Constructorul auto francez Renault a redus tintele de vanzari pentru anul 2008 din cauza incertitudinilor economice, dupa o crestere globala a vanzarilor de 4,3% in primul semestru, in comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut, anunta Reuters, citat de NewsIn.
"Situatia economica s-a schimbat dramatic fata de sfarsitul anului trecut. Acum asistam la o crestere a vanzarilor cuprinsa intre 5 si 10 %”, a declarat Patrick Blain, vicepresedintele departamentului de marketing si vanzari.

Acesta a adaugat ca prognoza pentru intervalul urmator va fi mai degraba apropiata de pragul inferior de 5%, desi obiectivul initial se referea la 10 %.

Cresterea vanzarilor pe parcursul anului a depins de dezvoltarea economica si financiara, ramase cu o perspectiva incerta, conform Renault.

Compania, care vinde automobile marca Renault, Dacia si Samsung si detine 44% din actiunile Nissan Motor, a aratat ca impactul celor sapte noi modele lansate anul acesta se va intensifica in al doilea semestru, mai ales in afara Europei, cu sprijinul modelului Laguna Coupe si al reinnoirii clasei Megane.

PSA Peugeot Citroen, al doilea constructor ca marime de masini din Europa, a anuntat, marti, o crestere cu 0,5 % a vanzarilor de masini asamblate, in primul semestru si a preconizat un declin de aproximativ 4% pentru piata de automobile din Europa de Vest.

Renault, care impreuna cu partenerul sau, Nissan, reprezinta al patrulea grup auto din lume, a inregistrat vanzari de 1,325 milioane de unitati in primul semestru. Cota de piata a crescut cu 0.2%, la 3,8%, conform Renault.

Producatorul auto Dacia, in care Renault detine participatia majoritara, a anuntat astazi ca vanzarile din primul semestru al anului au crescut cu 13,3% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri