"Situatia economica s-a schimbat dramatic fata de sfarsitul anului trecut. Acum asistam la o crestere a vanzarilor cuprinsa intre 5 si 10 %”, a declarat Patrick Blain, vicepresedintele departamentului de marketing si vanzari.

Acesta a adaugat ca prognoza pentru intervalul urmator va fi mai degraba apropiata de pragul inferior de 5%, desi obiectivul initial se referea la 10 %.

Cresterea vanzarilor pe parcursul anului a depins de dezvoltarea economica si financiara, ramase cu o perspectiva incerta, conform Renault.

Compania, care vinde automobile marca Renault, Dacia si Samsung si detine 44% din actiunile Nissan Motor, a aratat ca impactul celor sapte noi modele lansate anul acesta se va intensifica in al doilea semestru, mai ales in afara Europei, cu sprijinul modelului Laguna Coupe si al reinnoirii clasei Megane.

Citeste si:

PSA Peugeot Citroen, al doilea constructor ca marime de masini din Europa, a anuntat, marti, o crestere cu 0,5 % a vanzarilor de masini asamblate, in primul semestru si a preconizat un declin de aproximativ 4% pentru piata de automobile din Europa de Vest.

Renault, care impreuna cu partenerul sau, Nissan, reprezinta al patrulea grup auto din lume, a inregistrat vanzari de 1,325 milioane de unitati in primul semestru. Cota de piata a crescut cu 0.2%, la 3,8%, conform Renault.

Producatorul auto Dacia, in care Renault detine participatia majoritara, a anuntat astazi ca vanzarile din primul semestru al anului au crescut cu 13,3% fata de aceeasi perioada a anului trecut.