“Inchidem de sarbatori cele doua fabrici, activitatea va fi reluata pe 5 ianuarie. Am avut in plan sa mai recrutam 300 de persoane pe langa cei 2.500 de angajati existenti insa am renuntat din cauza vanzarilor in scadere”, a declarat, pentru Wall-Street, directorului Autoliv Romania, Ionel Fierbinteanu.

Autoliv este pe piata romaneasca din 1997 si are fabrici de centuri de siguranta, chingi si generatoare de gaz pentru airbag-uri la Brasov.

Circa 80% din productia fabricilor este destinata exportului, in special constructorilor europeni (Volkswagen, Daimler-Chrysler), dar si celor americani (Ford) si britanici.

Citeste si:

Pe piata romaneasca, firma Autoliv a livrat centuri de siguranta pentru toate modelele Automobile Dacia, dar si pentru modelul Cielo produs de Daewoo Automobile.

Compania Autoliv a deschis un centru de inginerie IT la Timisoara in 2006. Centrul din vestul Romaniei se ocupa cu design-ul sistemelor electronice de siguranta pentru automobile si onoreaza comenzi primite de filiala germana a Autoliv, cei mai mari clienti fiind BMW, Volkswagen, Mercedes si Opel.