Pentru barabtii care prefera liniile clasice, exista gama puloverelor din lana merinos sau casmir, cu anchior sau la baza gatului, in nuante de gri, bleu, bej si chiar rosu aprins.

Pentru cei mai sportivi, a fost creata o gama de pulovere din lana, cu guler si fermoar si silueta calutului brodata pe piept.

Pentru femei, Ferrari propune o serie de pulovere din lana fina si casmir, accesorizate cu diverse modele direct in sesatura si logo-ul Ferrari discret brodat pe piept. Culorile sunt calde, de la nuante de rosu, bleu, gri, pana la alb. Cat despre pantaloni, a fost creata o gama de jeansi cu tesatura prespalata care le confera un aer vintage si in trend.

Ferrari a colaborat cu unul dintre cei mai cunoscuti producatori de echipamente de schi din lume, Dynastar. Create atat pentru adulti cat si pentru copii, echipamentele de schi Ferrari au fost concepute in formula completa: schiuri, bete si clapari.

Acestea sunt construite integral din fibra de carbon, dar au dispuse si un sistem Autodrive Fluid care garanteaza stabilitate chiar si la viteze foarte mari sau pe trasee dificile. Ferrari FC 08 sunt schiuri create pentru performeri cu experienta, care-si doresc aventura si siguranta, indiferent de traseu sau tipul de zapada pe care aluneca.

Citeste si:

Betele de schi completeaza echipamentul Ferrari fiind fabricate in colaborare cu Dynastar: 50% fibra de carbon - 50% fibra de sticla.

Cat despre claparii Ferrari, acestia sunt realizati in colaborare cu Lange, un alt lider in productia de echipamente de schi. Claparii sunt prevazuti in interior cu piele naturala, iar curelele sunt confectionate din aluminiu pentru a asigura stabilitate si confort pe partie.

Ferrari Store este cel mai mare din Estul Europei si al doilea ca dimensiune de pe continent, dupa cel din Milano. Magazinul din Bucuresti se intinde pe o suprafata de 450 mp dispusa pe trei nivele, fiind dezvoltat de Studioul Iosa Ghini din Italia. Spatiul este
proprietate a Forza Rossa. Romania completeaza lantul Ferrari Store din Roma, Venetia, Milano, Londra, Barcelona, Atena, San Francisco, Miami, Macao si Dubai.

Ferrari a realizat in primele trei trimestre venituri de 1,3 miliarde euro, in crestere cu 5%, prin livrarea a 4.598 de masini, cu 2,4% mai multe decat in ianuarie-septembrie 2009.