Serviciile care vor continua sa fie cerute se regasesc in 3 teme de business, in 3 intrebari care framanta majoritatea organizatiilor, sustine Dan Berteanu, managing partner la compania de training Equatorial.

  • Cum sa cresc "engagement"-ul angajatilor?

"Pentru ca nu numai in Romania, dar si la nivel mondial, capitalul uman este semnificativ neutilizat. Dupa ce au investit sume importante in ultimii 15-20 de ani in pregatirea oamenilor, organizatiile se confrunta astazi cu o acuta lipsa de implicare a angajatilor", sustine Berteanu.

  • Cum sa-mi dezvolt talentele?

"Pentru ca organizatiile au o populatie manageriala de mijloc din care trebuie sa-si creasca viitorii lideri. Este absolut vizibila preocuparea tuturor marilor companii, indiferent de domeniul de activitate, pentru asigurarea unui pipeline constant de viitori lideri", explica reprezentantul Equatorial.

  • Cum sa-mi cresc semnificativ vanzarile?

Companiile sunt interesate in special de tehnici legate de achizitia de noi clienti (inclusiv prin atacul concertat al competitiei) pentru ca cele mai multe organizatii "au taiat pana la os", iar achizitia este singura solutie pentru a relua cresterea.

Totodata, trainerii de la Trend Consult vad in continuare o cerere constanta a serviciilor de consultanta si training in vanzari, precum si in zona de leadership. "Departamentele de sales sunt in cele mai multe cazuri motoarele unei companii, asadar, este firesc ca firmele sa investeasca in cresterea pregatirii angajatilor din acest departament", considera Marius Decuseara-Brandenburg, managing partner Trend Consult Group.

Si compania Brigthway preconizeaza ca printre cele mai cerute programe de training vor fi cele de leadership, management al schimbarii si vanzari. Astfel, contractorii de servicii de training si consultanta vor fi foarte atenti la gradul de implementare practica a instrumentelor livrate, spune Lucian Arghire, managing partner Brightway.

Citeste si:

Pentru 2015, compania Dale Carnegie Training Romania sustine ca va continua trendul crescator din 2014, cu o accentuare puternica a prezentei programelor integrate mai ample si a proceselor de blended learning. "La nivelul companiilor care decid sa investeasca in dezvoltare apare din ce in ce mai des tendinta de a dori programe de dezvoltare mai complexe si la nivel mai strategic versus interventii punctuale, tactice datorita perceptiei de impact mai semnificativ si mai bine conectat la nevoile companiei", completeaza Doru Dinu, trainer senior la Dale Carnegie Training.

Astfel, unele companii de dimensiuni mari aleg sa dezvolte cataloage de training multi-furnizor conectate la planurile de dezvoltare ale oamenilor din departamente, pentru a atinge punctele din planurile de dezvoltare, mai curand decat o nevoie definita mai clar la nivelul intregii companii.

Sursa foto: Brain/Shutterstock.com