Cu totii ne dorim sa ne intelegem bine cu colegii de munca si sa fim niste persoane placute, mai ales cu cei din conducere. Acestia sunt cei care iau decizii in legatura cu avansarea noastra, ne majoreaza salariul si ne analizeaza performantele. Asa ca o relatie proasta cu ei nu reprezinta cea mai buna idee cand vrei sa iti cladesti o cariera promitatoare.

Daca sefii tai nu te plac, ai vrea sa stii acest lucru pentru a putea indrepta situatia, chiar daca uneori nu prea mai poti face nimic, iar amprenta care ti-a fost pusa iti va disparea doar in momentul in care iti schimbi job-ul.

Cei de la BusinessInsider au realizat o lista a semnelor subtile care iti vor da de inteles daca seful tau de place sau nu. Desigur, un sef care face aceste lucruri nu poate deveni un bun lider. In cazul in care vei observa ca tu esti printre putinii "destinatari" ale acestor gesturi, cel mai probabil seful tau nu te place.

1. Niciodata nu iti cere opinia si nici nu te implica in deciziile-cheie

Momentul in care seful tau nu iti acorda increderea necesara si nici nu doreste sa te implice in procesul de realizarea a unor lucruri importante din sfera ta de activitate este posibil ca acesta sa nu te placa.



2. Nu poate mentine un contact vizual cu tine

Acest lucru este caracteristic pentru majoritatea dintre noi. Momentul in care nu placi o persoana, iti este destul de greu sa pastrezi un contact vizual cu ea din cauza sentimentului neplacut pe care ti-l ofera interactiunea cu ea. Asa ca daca seful dumneavoastra nu va poate privi in ochi, nu este un semn prea bun.

3. Nu zambeste in prezenta ta


Lasand la o parte zilele proaste, pe care oricare dintre noi le avem, sau momentele de tensiune in care esti extrem de concentrat si incordat, daca seful tau si-a facut un obicei din a nu zambi in prezenta ta si de a nu-ti afisa o atitudine prietenoasa, atunci inseamna ca ceva nu e in regula.



4. Niciodata nu te intreaba despre viata ta personala sau despre familie, intotdeauna pastreaza conversatia doar la lucruri strict profesionale

Daca vei observa ca seful tau vorbeste cu cei din jurul tau despre lucruri personale, cum ar fi familia sau diferite hobby-uri, dar niciodata nu aduce aceste lucruri in discutie cand vorbeste cu tine, inseamna ca nu il intereseaza sa te cunoasca.

5. Nu iti acorda niciun feedback

Un sef care ar vrea ca tu sa evoluezi si sa stii ce faci bine si ce nu, iti acorda feedback. Lipsa aprecierii ,dar si a criticilor, indica faptul ca seful tau nu prea este interesat de evolutia ta in cadrul companiei.

Sursa foto: ra2studio / Shutterstock Phovoir / Shutterstock Antonio Guillem / Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Armand Iliescu
Armand s-a alăturat echipei Wall-street.ro în anul 2016, an în care a și finalizat cursurile Facultății de Jurnalism din cadrul Universității Hyperion . De-a lungul timpului a acoperit domenii precum FinTech, Finanțe-Bănci și Fiscalitate. A pus umărul timp de patru ani la consolidarea proiectului Future Banking , dedicat industriilor FinTech și digital banking, din poziția de Head of Growth. Tot în cadrul aceluiași proiect a dat startul emisiunii FinTech Friday,...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri