Evolutia tehnologica si normele Bancii Nationale a Romaniei au avut un impact important in evolutia pietei de retail de electronice si electrocasnice, au declarat, pentru Rompres, reprezentanti ai retailer-ului de electronice, electrocasnice si IT&C "DOMO". "Efectul normelor BNR se resimte atat din punct de vedere al sezonalitatii, care tinde spre aplatizare, cat si din punct de vedere al mixului cash-credit", au precizat acestia, mentionand ca, in acest moment, raportul cash-credit este in favoarea cumparaturilor cash.

O influenta deosebita asupra pietei a avut-o evolutia tehnologica. "Mixul de produse a suferit modificari in ultimii ani, produsele IT&C castigand teren". Lumea de astazi este o lume a tehnologiei de varf.
Pe langa produsele IT&C, cele mai semnificative cresteri de la un an la altul in reteaua Domo se regasesc in gama plasmelor, a ecranelor LCD, a monitoarelor de ultima generatie, precum si a home theatre-urilor. "Categoric, creste segmentul clientilor mai pretentiosi, mai educati, si cu venituri mai mari, care prefera marci, calitate, tehnologie high-end".