"La inceputul anului preconizam o crestere de 10-15% si am incheiat anul cu rezultate in aceasta linie. Cresterea s-a bazat in principal pe finalizarea celor doua investitii, si anume banda de sortare a coletelor si cea pentru sortarea plicurilor. Pentru anul viitor preconizez un avans al cifrei de afaceri tot undeva spre 10%", a declarat directorul de dezvoltare al companiei, Adrian Mihai.

El a afirmat ca investitiile companiei se vor indrepta in urmatorii ani catre sisteme IT si in angajati, fara sa avanseze o suma.

Cea mai buna luna pentru curierat a fost luna noiembrie, cand au fost inregistrate 1,31 milioane de expeditii, in timp ce media lunara este de aproximativ 1,2 milioane de expeditii.

"Ne asteptam ca si luna decembrie sa se inscrie in acelasi registru, ca urmare a avansului subsatantial pe care il inregistraza vanzarile online, dar si a cresterii consumului clientilor nostri. Pe tot anul cred ca vom transporta in jur de 14-15 milioane de expeditii, dupa ce anul trecut volumul a fost de 12 milioane de trimiteri", a adaugat Mihai.

Citeste si:

Pentru anul viitor, obiectivul companiei este extinderea bazei de clienti persoane fizice si clienti cu un volum mai mic de trimiteri.

FAN Courier, infiintata in 1998, este detinuta de trei persoane fizice, respectiv Felix Patrascanu si fratii Adrian si Neculai Mihai. In prezent, compania are un parc auto de 1.500 de masini, 2.500 de angajati si o retea de 2.200 de localitati.

Piata de curierat in mediul privat a fost anul trecut de aproximativ 180 milioane de euro si ar putea creste cu aproximativ 10 milioane de euro in acest an. Principalii concurenti ai FAN Courier sunt UPS, DHL, DPD Romania (controlata indirect de Posta Franceza) si TCE Holding din grupul RTC. Cel mai mare operator este Posta Romana, companie de stat.