Vanzarile de bomboane de ciocolata ale Carrefour au crescut cu 98 la suta, respectiv 140 la suta, de Martisor si de Ziua Femeii, a declarat pentru Rompres directorul de marketing al Carrefour Romania, Andreea Mihai. "De 1 martie s-a inregistrat o crestere de 50 la suta la dulciuri, iar pe 8 martie, o crestere de 71 la suta la dulciuri, fata de o zi obisnuita", a mai precizat reprezentantul companiei.

Cu ocazia Martisorului, cel mai bine s-au vandut cutiile de bomboane cu visine Witors, de 250 de grame, pralinele de ciocolata Kandia, bomboanele Lindor, in cutii de 230 de grame, sub marca Lindt, bomboanele Merci in cutii de 250 de grame si fructele de mare din ciocolata Nautilus, in cutii de 250 de grame. De Ziua Femeii, in topul celor mai bine vandute dulciuri au intrat si trufele in forma de inima, umplute cu bitter, in cutii de 150 de grame, de la Jacquot, bomboanele Merci Light, in cutii de 250 de grame, de la Stork, si bomboanele Witors cu ciocolata, in cutii de 250 de grame.

"Fata de vanzarile inregistrate in aceste zile, in ultima saptamana a lui februarie, in topul celor mai bine vandute 50 de sortimente de dulciuri nu se regasesc decat pralinele Kandia, dar pe pozitii inferioare, din punct de vedere al volumului vanzarilor, fata de cele inregistrate de 1 si 8 martie", a mai spus directorul de marketing al Carrefour Romania.

Citeste si:

Ponderea in totalul vanzarilor a biscuitilor dulci, produselor de patiserie industriala, tabletelor de ciocolata, bomboanelor, bomboanelor de ciocolata, produselor de patiserie proaspete, produselor de patiserie traditionala, inghetatei vrac, inghetatei pe bat si torturilor de inghetata a fost, in cifra de afaceri din 2005 inregistrata de Carrefour Romania, de 0,35%.

De asemenea, vanzarile de dulciuri au inregistrat o crestere semnificativa cu prilejul celor doua zile festive si in magazinele de tip Cash&Carry. "In perioada 1-8 martie, in reteaua Metro Cash&Carry Romania, vanzarile privind articolele din departamentul Dulciuri au cunoscut o crestere de 40 la suta, cele mai cautate produse ramanand pralinele si produsele premium, respectiv produsele al caror ambalaj confera personalitate, putandu-se astfel diferentia de produsele caracteristice tiparului clasic de prezentare", a declarat, pentru Rompres, specialistul in Comunicare si Relatii Publice al Metro Cash&Carry Romania, Adina Tamplaru.