"In ultimul an, mediul de business din regiunea Bucuresti - Ilfov a devenit tot mai atent la calitatea serviciilor de curierat, solicitand servicii premium ultra-rapide. Timpul este o componenta importanta a derularii activitatilor de afaceri, astfel ca serviciul Prioritar a devenit "vedeta" in oferta noastra de servicii", a explicat Ciprian Pulpa, Executive Manager al Fastius Curier.

Potrivit studiilor interne realizate de Fastius Curier in randul clientilor, dar si a altor companii potentiali-clienti, cele mai importante valori solicitate sunt siguranta plicurilor si a pachetelor, rapiditatea livrarilor si profesionalismul curierilor.

"Calitatea resurselor umane a fost mereu un capitol vital pentru Fastius Curier si, cel mai probabil, acesta a fost principalul nostru atu` pentru cresterea noastra din ultimii ani. Companiile-clienti nu mai pun accentul doar pe pret, isi doresc calitate la un pret corect", a mai spus Ciprian Pulpa.

Mediul de afaceri din Bucuresti - Ilfov se confrunta atat cu o concurenta acerba, cat si cu traficul din oras, care ingreuneaza de multe ori procesele de business. Astfel, colaborarea permanenta cu o firma de curierat care sa ofere servicii adaptate este esentiala.

Serviciul Prioritar de la Fastius Curier garanteaza un timp de livrare de maxim 2 ore de la plasarea comenzii. Serviciul a fost dezvoltat astfel incat sa vina in sprijinul clientului care, odatã ce are pachetul pregatit, poate contacta dispeceratul Fastius Curier, telefonic sau online, care ii va trimite in cel mai scurt timp posibil cel mai apropiat curier. Odata ce pachetul a fost preluat de catre curier, expeditorul poate fi sigur ca acesta va ajunge la destinatie in timpul promis. Progresul comenzii poate fi urmarit pe baza codului AWB pe site-ul www.fastiuscurier.ro, astfel expeditorul fiind informat in momentul in care coletul trimis a fost predat in sigurantã catre destinatar.

Succesul serviciului Prioritar in zona Bucuresti-Ilfov se datoreaza si eforturilor logistice depuse de Fastius Curier in adoptarea unor metode de transport flexibile care sa poata fi eficiente indiferent de intensitatea traficului. Astfel au fost integrate, pe langa masini, bicicletele si moto-scutere care se pot strecura cu usurinta prin traficul aglomerat al orelor de varf. Mai mult, personalul dedicat pentru acest serviciu expres de curierat a fost instruit astfel incat sa aiba o buna cunoastere a retelei de drumuri in care isi desfasoara activitatea.

"Experienta angajatilor este importanta pentru Fastius Curier - curierii nostri lucreaza foarte bine in echipa, de mult timp. De asemenea, fac echipa buna alaturi de clienti, iar legaturile dintre oamenii de pe teren si reprezentantii companiilor sunt de maxima importanta pentru ca totul sa decurga cat mai bine. Este neplacut sa vezi, ca si client, ca angajatii companiei de curierat se schimba des, ceea ce afecteaza o relatie in care increderea si confidentialitatea sunt mai mult decat necesare", au explicat oficialii de la Fastius Curier.

Fastius Curier s-a impus, in cei 10 ani de cand s-a lansat pe piata, ca serviciu de curierat premium pentru mediul de afaceri din Bucuresti prin atentia deosebita acordata nevoilor manifestate de clientii sai si adaptarea in functie de tendintele manifestate de acestia in materie de servicii de curierat. Deoarece a reusit intotdeauna sa raspunda prompt cerintelor unei piete dinamice si in curs de dezvoltare, compania a reusit sã castige increderea clientilor si, implicit, o pozitionare din ce in ce mai solida pe piata.

Succesul strategiei de consolidare a parteneriatelor cu mediul de afaceri din Bucuresti este dovedit, pe langa recenta obtinere a certificatului Dekra, si de faptul ca in zece ani de functionare, niciun client nu a renuntat la serviciile Fastius Curier.