„Desi estimam un an dificil pentru piata de tamplarie PVC in 2013 cand precautia va fi cuvantul de referinta, obiectivele VEKA Romania vizeaza continuarea trendului de crestere cu un minim de 10-12%. Cu siguranta, va trece o perioada lunga de timp pana cand piata romaneasca de tamplarie, per total, se va apropia de valorile inregistrate in anii 2007-2008”, spune Gabriel Nicolaescu, director general adjunct in cadrul VEKA Romania.

Trendul crescator al business-ului a fost vizibil inca din primele 5 luni ale anului 2012, perioada ce a inregistrat o crestere de 55% a vanzarilor in Romania, acesta fiind cel mai mare procent de crestere dintre toate cele 55 de tari in care grupul este prezent la nivel global.

In ceea ce priveste portofoliul de produse disponibile pe piata romaneasca, pentru 2013 compania isi propune diversificarea gamei actuale de solutii prin lansarea unor noi produse.

Citeste si:

Grupul german este prezent pe piata locala prin subsidiara VEKA Romania, dar deruleaza si vanzari directe catre parteneri.

Piata locala de tamplarie termoizolanta din PVC este estimata la circa 300 milioane euro, profilele reprezentand aproximativ o treime din aceasta valoare, diferenta fiind acoperita de sticla, feronerie si accesorii.

Printre competitorii VEKA in Romania se numara Gealan si Rehau.