In 2006, dupa preluarea Avicola Crevedia si Avicola Tartasesti, Agroli Group a inceput un proces de investitii in tehnologizare a liniilor de productie si abatorizare, care insumeaza pana in prezent 75 de milioane de euro.

" Investitiile au inceput sa devina vizibile treptat si la nivelul cifrelor, astfel ca, la 2 ani dupa preluare, incasarile au crescut cu 60%. O evolutie semnificativa s-a produs insa in anul 2011, cand Agroli Group a inceput exporturile catre Europa de Vest, ceea ce s-a tradus intr-o cifra de afaceri cu 86% mai mare decat in anul precendent", se arata in comunicat.

Anul 2012 a fost dedicat optimizarii productiei.

Citeste si:

„Dupa ce acum 2 ani am reusit sa patrundem pe piete importante din vestul Europei, in 2012 strategia noastra a fost sa optimizam productia la maximum, astfel incat sa raspundem atat cererii de pe piata din Romania cat si de pe pietele externe. In acest moment valoarea exporturilor catre Olanda, Germania si Franta reprezinta peste 60% din valoarea totala a productiei, iar in acest an ne propunem sa lansam un nou produs premium in Romania, dar si sa intram si pe alte piete”, a declarat Rami Ghaziri, CEO Agroli Group.

Dupa 7 ani de investitii si inovatie, productia de carne a inregistrat o crestere semnificativa, de la 5.700 de tone in 2005, la 35.000 de tone in 2012.

Principalele companii care activeaza pe piata carnii de pasare sunt Agricola Bacau, Avicola Calarasi si Transavia Alba-Iulia.

Sursa foto: Freedigitalphotos.net