Profitul net al producatorului farmaceutic Zentiva Romania (SCD) a crescut cu 66,5% in primul trimestru fata de perioada similara a anului trecut, la 13,9 milioane lei (3,1 milioane euro), iar cifra de afaceri a urcat cu 4%, la 75,6 milioane lei (17,2 milioane euro), potrivit raportului companiei, scrie Mediafax.
Compania a incheiat primul trimestru al anului trecut cu un profit net de 8,3 milioane lei si afaceri de 72,7 milioane lei.

Fosta fabrica Sicomed a avut in perioada analizata venituri totale de 74,7 milioane lei, cu 4% mai mici decat in primele trei luni din 2012, si cheltuieli totale de 57,5 milioane lei (13,1 milioane euro), in scadere cu 15%.

Pentru acest an, producatorul si-a bugetat un profit net de 47,9 milioane lei, in crestere cu 49,2% fata de castigul obtinut anul trecut, de 32,1 milioane lei. De asemenea, compania mizeaza pe o cifra de afaceri cu 15,1% mai mare, de 300,2 milioane lei. Zentiva a incheiat anul trecut cu afaceri de 260,8 milioane de lei (58,5 milioane de euro).

Potrivit celor mai recente raportari, producatorul farmaceutic francez Sanofi-Aventis detine direct si indirect 74,9% din actiunile Zentiva.

In Romania grupul Sanofi-Aventis este prezent cu doua entitati juridice distincte - Sanofi-Aventis Romania si Zentiva.

Sanofi Romania a fost anul trecut liderul pietei farmaceutice, cu o cota de piata de 8,4%, la vanzari de 978,3 milioane lei, potrivit datelor Cegedim.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri