Aceste rezultate se datoreaza pe de o parte reputatiei pe care sistemul de vanzari directe a castigat-o in Romania, dezvoltarii portofoliului de produse cosmetice, suplimente nutritionale si de ingrijirea locuintei, produse de o calitate deosebita oferite consumatorilor romani etc.

"Cresterea semnificativa a cifrei de afaceri inregistrata in 2005 vine ca o confirmare a faptului ca am reusit sa raspundem in timp real cerintelor pietei printr-un portofoliu de produse moderne, variate si de calitate, iar pentru 2006 estimam o crestere de 40-50 la suta fata de anul precedent", a afirmat George Popescu, Branch Manager Amway Romania.

Amway comercializeaza, in sistem multi-level-marketing, produse pe diverse segmente: "Frumusete" - produse cosmetice pentru ingrijirea tenului si machiaj, produse de ingrijire personala (gamele Artistry, Satinique, Protique, Tolsom si Body Series), parfumuri (Ancestry, Quixotic, Wistful, Opportune, Sun Dapples), produse pentru igiena orala (Glister), suplimente alimentare cu continut de vitamine si minerale (Nutrilite), produse de uz casnic (iCook, eSpring), produse pentru ingrijirea locuintei - (SA8, LOC, Dish Drops). Produsele sunt fabricate in proportie de 95 la suta in Statele Unite, iar restul in Irlanda si Germania.

Pe piata din Romania, segmentele Sanatate&Frumusete reprezinta impreuna aproximativ 60 la suta din vanzari, prin gama de cosmetice deja consacrata Artistry si datorita consolidarii pozitiei pe piata a suplimentelor alimentare Nutrilite. De asemenea, segmentul de produse pentru "ingrijirea locuintei" si-a mentinut un procent important din cifra de afaceri a companiei.

Din strategia Amway pentru dezvoltare face parte si introducerea de noi produse pe piata, pentru a veni in intampinarea clientilor sai. Astfel, pe langa produsele noi din gamele deja cunoscute (Artistry, Nutrilite, Body Series, Glister), un impact deosebit l-a avut sistemul eSpring de tratare a apei. Acesta este primul sistem de uz casnic la nivel mondial, care imbina tehnologia de filtrare cu lampa UV, cu tehnologia de filtrare cu carbon activat, totul fiind monitorizat de un sistem electronic.

Amway a fost infiintata in 1959 de catre Jay Van Andel si Rich DeVos si este in prezent printre cele mai mari companii de vanzari directe din lume. Amway face parte din familia companiilor Alticor, care a inregistrat vanzari mondiale de retail de 6,4 miliarde de dolari in 2005 prin intermediul a peste trei milioane de intreprinzatori independenti.

Compania Amway Romania Marketing SRL a fost infiintata pe 10 noiembrie 1997, fiind una dintre cele 53 de filiale Amway existente in intreaga lume. Compania are un portofoliu de peste 600 de produse din diverse game.