Directorul de marketing al Auchan Romania, Tiberiu Danetiu, a anuntat, luni, inr-o conferinta de presa, ca grupul va deschide, marti, la ora 10.00, primul magazin din Sibiu, dupa remodelarea fostului hypermarket Real.

Potrivit sursei citate, lucrarile de remodelare au durat mai putin de trei saptamani si au constat in modificari tehnice si comerciale, precum reorganizarea suprafetei de vanzare, extinderea unor universuri comerciale, imbunatatirea confortului clientilor, decorarea, sistemele informatice, formarea echipelor si introducerea comertului Auchan, de tip discount generalizat, cu game largi si adaptate de produse la preturi permanent mici si cu servicii utile pentru clienti.

Potrivit lui Tiberiu Danetiu, remodelarea Auchan Sibiu a costat aproximativ doua milioane de euro.

Potrivit datelor oferite de reprezentantii Auchan, magazinul din Sibiu se intinde pe o suprafata de vanzare de peste 6.000 de metri patrati, oferind clientilor o gama de 40.000 de produse.

"Auchan Sibiu a dezvoltat in mod special partea de produse proaspete, fabricatie proprie: brutarie, patiserie, carmangerie si a acordat o atentie deosebita raioanelor de legume si fructe, dar si pescariei, gratie filierelor de aprovizionare romanesti si internationale, integrand si punctele forte recunoscute ale Real in aceste domenii", au precizat reprezentantii Auchan Romania.

Potrivit acestora, in domeniul nealimentar, Auchan Sibiu a extins substantial raioanele destinate copiilor si bebelusilor (jucarii, educatie, imbracaminte), parfumeria si ingrijirea personala, dar si cele destinate intretinerii casei.

Magazinul ofera peste 2.500 de produse marca proprie Auchan si peste 450 de produse alimentare si nealimentare vandute vrac, numeroase variante de conditionare mica si vanzarea la bucata.

Clientii hypermarket-ului vor avea la dispozitie cinci sute de locuri de parcare si 36 de case de marcat.

Citeste si:

Pana in prezent, Auchan a rebranduit doua hipermarketuri Real din Capitala, Pallady si Vitan, unul in Brasov, unul in Oradea si unul in Constanta. Doua dintre acestea au fost remodelate in formatul Auchan City.

Pana la finalul acestui an, compania va deschide sub brand propriu si magazinul Real din Satu Mare, care a fost inchis pentru remodelare din 17 noiembrie.
Anterior, retailerul a anuntat ca va rebrandui cele 20 de hipermarketuri Real in mai putin de un an, cu o investitie de 40 milioane euro.

Tranzactia Auchan-Real a fost finalizata pe 12 septembrie, ca urmare a acordului semnat in 30 noiembrie 2012 intre grupul Auchan si Metro Group si a validarii primite din partea Consiliului Concurentei, la sfarsitul lunii iulie.

Auchan Romania, in noua sa dimensiune, ajunge la 31 de magazine deschise si alte doua in constructie, o suprafata neta de vanzare de 252.000 metri patrati, peste 10.000 de angajati, 3 platforme logistice, 70 milioane de clienti anual si o cifra de afaceri comuna de peste 4,5 miliarde de lei, fara taxe.

Compania devine, astfel, unul din primii cinci cei mai mari angajatori privati din Romania si a doua retea de comert ca suprafata totala de vanzare la nivel national.

Potrivit deciziei Consiliului Concurentei de aprobare a tranzactiei, Auchan Romania va aplica propriul model economic, care presupune si preturi mai competitive pentru clienti, in hipermarketurile preluate de la Real, de la care va adopta insa sistemul logistic mai performant.

Tranzactia a fost autorizata cu conditia respectarii unor angajamente asumate voluntar de partile implicate pe doua piete relevante, respectiv Craiova si Targu Mures. Astfel, pentru Craiova si Targu Mures, Auchan si-a luat angajamentul de a nu deschide sau achizitiona noi magazine pe o perioada de cinci ani de la data autorizarii concentrarii si de a nu majora preturile cu mai mult de 5% fata de media preturilor altor magazine din retea pentru trei ani.