Carrefour a inceput expansiunea retelei in acest an prin adaugarea altor doua magazine de proximitate la reteaua Express, unul in Bucuresti prin colaborarea cu Salviamax si unul in Brasov prin parteneriatul cu RostCom, unitati care vor fi operate in regim de franciza, a anuntat compania, scrie Mediafax.

Retailerul a ajuns astfel la o retea de 58 de magazine de proximitate, dintre care 10 unitati in Brasov si 48 in Bucuresti si Ilfov.

Si in 2013, Carrefour a mizat pe extinderea retelei Express, deschizand 38 de unitati noi. Compania a mai deschis anul trecut un hipermarket, 13 supermarketuri Market si un magazin online.

Express RostCom Zizinului, din Brasov, are o suprafata de 205 metri patrati si insumeaza aproximativ 3.500 de produse, iar Express Salviamax, din Bucuresti, se intinde pe 110 metri patrati si comercializeaza aproximativ 2.000 de produse.

Carrefour opereaza in Romania patru formate de magazine, cu un total de 162 de magazine - 25 hipermarketuri Carrefour, 78 supermarketuri Market, 58 magazine de proximitate Express si un magazin online.

In luna decembrie a anului trecut, Tribunalul Bucuresti a aprobat cererea de intrare in insolventa a Carrefour Romania, la cererea unui distribuitor de scutece si accesorii pentru copii si adulti care avea de recuperat de la retailer o datorie in valoare de 180.000 euro. Carrefour a achitat datoria si a cerut suspendarea hotararii de intrare in insolventa, urmand ca instanta sa se pronunte in data de 15 ianuarie.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri