Interbrew Romania estimeaza o cifra de afaceri de circa 155 milioane de euro, in crestere cu 10 la suta fata de anul trecut, a declarat marti, pentru Rompres, directorul general Interbrew, Mihai Ghyka. "La sfarsitul anului 2005, cifra de afaceri a grupului Interbrew Romania a fost de 140 milioane euro, cu volume de 2,6 milioane hectolitri si o valoare a investitiilor cumulate de peste 150 milioane euro. Pentru 2006, atat volumic cat si valoric, avem obiective ambitioase. Ne asteptam la o crestere de minimum 8-10 la suta in ambele directii", a precizat directorul general Interbrew Romania.

Compania a inregistrat in prima jumatate a anului 2006 volume in crestere cu 36 la suta la vanzari fata de aceeasi perioada a anului 2005. In lunile mai, iunie si iulie 2006 Interbrew a avut rezultate pozitive, atingand vanzari record. Conform datelor furnizate de MEMRB Romania, cota de piata a companiei a ajuns la 21,8 la suta.

"In primele sase luni ale anului 2006, Interbrew Romania a continuat sa castige teren si in piata berii la PET, cu Bergenbier Q-Pack, Lowenbrau si Noroc PET, cota de piata in segment ajungand la 20 la suta, conform MEMRB Romania", a explicat Ghyka.

Interbrew Romania detine la ora actuala trei fabrici de bere si produce marcile Stella Artois, Becks, Bergenbier, Hopfen Konig, Noroc, Lowenbrau, Efes si Caraiman, ocupand toate segmentele de consumatori. Din import, compania aduce specialitatile belgiene Leffe si Hoegaarden White.

Interbrew Romania este parte a unui concern global, prezent in 21 de tari din lume, cu un portofoliu de peste 200 de marci. Grupul desfasoara operatiuni in America de Nord si America de Sud, Europa, Asia si Pacific. De curand, Interbrew si Compania de Bebidas das Americas (AmBev), situata pe locul cinci in topul berarilor mondiali, au semnat un acord prin care urmeaza sa ia nastere InterbrewAmBev, cel mai mare producator de bere din lume.