Cramele Recas opereaza incepand din luna august primul sau centru logistic de distributie din Bucuresti, alaturi de cele din Recas, Timisoara, acesta fiind al treilea din Romania. Centrul are o capacitate de 100.000 sticle si se intinde pe o suprafata de 300 mp.

Pozitionarea in Bucuresti reprezinta o decizie strategica, astfel timpul de reaprovizionare pentru piata din Bucuresti, Dobrogea si Moldova va ajunge la 24 – 48 ore, fapt care va determina eliminarea situatiilor de out of stock in marile magazine Cash & Carry si Retail.

„In urma inaugurarii acestui centru se estimeaza o crestere a vanzarilor pe piata interna de minim 10%, insa motivul principal pentru care am decis sa facem aceasta investitie este respectul fata de consumatori si fata de partenerii de afaceri, respect care sta la baza politicii noastre comerciale. Alaturi de deosebita atentie pe care o acordam de cativa ani buni, in sensul calitatii deosebite a produselor, trebuie sa ne concentram si pe serviciile anexate produselor”, declara Rares Marinescu, Director Operatiuni Comerciale Cramele Recas pentru piata interna.

Citeste si:

Decizia deschiderii acestui centru a venit in mod firesc pe fondul cresterilor masive a vanzarilor inregistrate de Cramele Recas pe toate sortimentele de vinuri, si in special pe cele seci. Astfel, Cramele Recas si-a triplat volumul de sticle vandute in primele 7 luni ale acestui an, comparativ cu aceeasi perioada din 2005, inregistrandu-se un total de peste 1.100.000 de unitati vandute fata de cele 370. 000 de unitati inregistrate in prima perioada a anului 2005. Pentru anul 2006 Cramele Recas estimeaza o crestere a cifrei de afaceri cu 20%, pana la 7,7 milioane de euro.

“Cramele Recas a inregistrat in ultimii ani o crestere constanta a vanzarilor, atat pe piata interna, cat si la export. Acest lucru ne-a aratat ca trebuie sa ne diversificam si perfectionam in permanenta canalele de distributie, pentru a putea acoperi cat mai bine o piata in dezvoltare, asa cum este cea romaneasca”, declara Philip Cox, Director Comercial Cramele Recas. „Estimam ca impactul pe care il va avea deschiderea acestui centru asupra vanzarilor noastre va fi unul semnificativ. De asemenea, produsele noastre vor castiga in notorietate in fata consumatorilor romani, pentru care vor deveni tot mai accesibile, in orice colt al tarii”, adauga Philip Cox.

Alaturi de investitiile in tehnologie de ultima ora, modernizarea cramei si vinificarea dupa metode moderne, deschiderea centrului logistic din Bucuresti se inscrie in strategia Cramelor Recas de crestere a vanzarilor la nivel national.