Intre 31 martie si 1 aprilie, cei care vin la evenimentul de business al anului organizat la Centrul Regional de Afaceri Timisoara vor interactiona cu lideri care au deja un cuvant greu de spus in lumea afacerilor: Marius Ghenea - business angel, fondator al companiilor Flamingo, Flanco, FIT, PCfun.ro, PCGarage.ro, Orlando Szasz – cunoscut antreprenor, co-fondatorul companiei Renania, Felix Patrascanu – CEO Fan Curier, Adrian Badescu - important antreprenor timisorean din domeniul sanatatii, asociat in grupul de clinici MEDICI’S Timisoara, Codrut Ianasi – proprietarul Blue Sys SRL, Eliza Rogalski – fondator al companiei de comunicare Rogalski Damaschin PR, Liviu Stoleru – director general si presedinte Cemacon, Dragos Anastasiu – business angel si fondator al Eurolines Group, Felix Daniliuc – director general al Raiffeisen Leasing si presedinte ALB, Ovidiu Toader – antreprenor timisorean, directorul firmei Hafele Romania, Razvan Ogarcin – trainer cu peste 19 ani de experienta, Catalin Olteanu - director comercial al ALD Automotive, Gigi Nacev – fondatorul Tempini Timisoara etc.

Acesta este al 5-lea eveniment organizat de Business Days la Timisoara, dupa cele trei conferinte Business Days si conferinta Business Days Lite Timisoara, un eveniment pilot dedicat mediului de business din domeniul sanatatii. Nu mai putin de trei cercetari de piata derulate in aceasta regiune, incepand cu anul 2012, au creionat un climat special de piata in aceasta regiune si au dus la intelegerea nevoilor si provocarilor cu care se confrunta oamenii de afaceri de aici.

Am invatat ce inseamna mediul antreprenorial din fiecare colt al tarii, am inteles care sunt diferentele regionale si care sunt fortele care ajuta la dezvoltarea sau contribuie la blocarea procesului de formare a mediului de business din fiecare regiune. Astazi comunitatea Business Days inseamna peste 120.000 de manageri, antreprenori si profesionisti din toata tara, din aproape toate domeniile de activitate, din toate tipurile de companie, de la cele cu 1-2 angajati pana la cele cu mii de angajati, de la firme cu capital romanesc la corporatii cu capital strain”, explica Laszlo Pacso, fondator si coordonator al proiectului international Business Days.

Conferintele si workshopurile dedicate au teme dintre cele mai variate si cautate de antreprenorii din zona: inovatie, leadership, promovare, gestionarea riscurilor, comunicare, management etc.


Mai multe detalii despre conferinte si workshopuri
aici
Toti cei interesati sa participe la eveniment se pot inscrie accesand
pagina noastra web

Ce-si doresc antreprenorii? Dar angajatii?

In urma cercetarilor realizate de Business Days la inceputul acestui an pe un numar de peste 440 de decidenti din zona de business, a rezultat ca antreprenorii timisoreni sunt interesati de cresterea numarului de clienti, managerii din regiune se concentreaza pe imbunatatirea comunicarii, iar profesionistii vor sa-si consolideze brandul personal.

Echipa Business Days analizeaza incontinuu nevoile pietei locale, iar chestionarele au ajuns si la managerii de resurse umane si factorii de decizie in domeniul formarii profesionale sau dezvoltarii salariatilor.
Iata principalele zece teme considerate esentiale sau foarte importante pentru dezvoltarea profesionala a managerilor si team-leaderilor:

• Comunicarea (53% esentiala, 29% foarte importanta)
• Managementul si coordonarea echipei (38% esentiale, 47% foarte importante)
• Motivarea si cresterea implicarii echipei (44% esentiale, 29% foarte importante)
• Abilitatile de planificare si de organizare (32% esentiale, 32% foarte importante)
• Negocierea (32% esentiala, 29% foarte importanta)
• Dezvoltarea spiritului de echipa (18% esentiala, 47% foarte importanta)
• Stimularea creativitatii si a inovatiei in echipa (26% esentiala, 29% foarte importanta)
• Managementul situatiilor de criza, rezolvarea problemelor si managementul schimbarii (26% esentiale, 29% foarte importante)
• Leadership (21% esential, 38% foarte important)
• Abilitati de gestionare eficienta a resurselor (24% esentiale, 29% foarte importante)

Daca vrem sa facem un bilant, putem spune ca in acesti cinci ani de activitate am organizat 36 de evenimente, cu un numar cumulat de peste 20.000 de participanti, dintre care 16 editii Business Days. Am cutreierat toata Romania, de la Timisoara pana la Iasi, am fost in zece dintre cele mai importante orase cu influenta regionala din tara. Anul acesta este un an special pentru noi, pentru ca reprezinta pragul cand proiectul trece de la nivel national la unul international. Este anul in care ne propunem ca Business Days sa devina un standard de calitate in organizarea de evenimente de business atat in Romania, cat si la nivel global”, a mai adaugat Laszlo Pacso.

Despre Timisoara Business Days

Timisoara Business Days este un eveniment organizat de ADeSCO (Asociatia Dezvoltatorilor de Solutii de Comunicare Online) si Newfield Consulting, avand coorganizator compania MMC-fondata de Liana Marin.
ADeSCO este o organizatie non-profit al carei scop este acela de a crea cultura antreprenoriala sanatoasa si durabila in Romania.

Timisoara Business Days este organizat cu sprijinul partenerilor sai: Raiffaisen Leasing, EY Romania, Fan Courier, Agroland, TRW, UniCredit, AON, DPD, Philips Romania, SBR, Brand Fusion, Cemacon, Zitec, Genoveva Hossu, Bursa de Valori Bucuresti, Toyota Romania, Universul Juridic, Dedeman, Autonom Rent a Car, Dallmayr, Aqua Carpatica, Millward Brown, Peroni by Italy, Bittnet, Netlogic, Maastricht School of Management,SamsGreen, SPCA Tundrea si Asociatii , Grafoprint, Amulette, Satimpex, ANIS, Akcces, FEAA, ARIANA-agentie de proprietate industriala.

Parteneri media: Mass Media Consulting, Wall Street, Europa FM, 9AM, Romania Libera, Manager Expres, Cariere, Mass Media Consulting, Ziua de Vest, Digi 24Timisoara, Debanat, Tion, Agenda, PubliTim, Radio Timisoara, 24 Fun, Radio Impulse, Arad24, Pressalert, Garajul de PR, Buticul de inspiratie by Dana Tudor.