Compania din spatele brandului Starbucks in Romania, Marinopoulos Coffee Company III SRL, a generat in 2014 afaceri de 8,2 milioane de euro, in crestere cu circa 17% fata de anul precedent.

Compania, cu 12 cafenele in Romania, a generat un profit sanatos in 2014 – 1,5 milioane de euro, aproape dublu fata de anul precedent. In 2013, compania genera profit net de 842.000 de euro.

Deschiderea unei noi locatii, la Unirea, in prima parte a anului acesta, dar si cafeneaua de tip Reserve din Pipera (Starbucks Reserve Strip Mall, prima cafenea a brandului din Romania in care se serveste gama Reserve, disponibila in editie limitata) asigura, cel mai probabil, cresterea veniturilor companiei si in 2015.

Cu toate acestea, Starbucks Romania nu pare sa fie extrem de interesata in prezenta online – pagina de Facebook a companiei are sub 7.000 de fani, iar site-ul ar necesita un upgrade mai aproape de perioada in care traim.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri