Cidrul este disponibil din aceasta toamna in canalele nationale de retail si HoReCa, la sticla de 0,33l, in trei sortimente: mere (Apple Cider), pere (Pear Cider) si mere (Blackberry).
“Gama de cidru pe care am adus-o in Romania include atat sortimentul de mere pentru ca acesta reprezinta esenta categoriei, cat si doua arome unice: pere si mure, care nu se regaseau pe piata romaneasca. Analizand piata, am intervievat peste 300 de respondenti in Bucuresti, Cluj si Iasi, invitandu-i sa testeze aroma de mere. Am fost incantati sa descoperim ca peste doua treimi dintre acestia (67,4%) au preferat produsul nostrum”, a declarat Paul Markovits, vicepresedinte pentru marketing in cadrul URBB.

URBB este unul dintre cei mai mari producatori de bauturi de pe piata locala, fiind prezent pe piata berii, a bauturilor racoritoare si pe cea a cidrului. Portofoliul companiei cuprinde branduri precum Tuborg, Carlsberg, Skol, Holsten, Guinness si Kilkenny, Granini si Somersby.

Principalul concurent al Somersby este Strongbow, marca din portofoliul Heineken care a fost lansata pe piata locala in primavara acestui an.