Situat in ansamblul comercial City Park din Constanta, noul magazin Gerovital are o suprafata totala de 33 de metri patrati si ofera toate produsele din gamele Gerovital si Aslavital, dar si consultanta legata de acestea.

“Constanta este unul dintre orasele unde produsele Farmec au mare succes. (…) Aceasta inaugurare a venit ca raspuns la solicitarile consumatorilor, iar pana la finalul anului vom investi peste 200.000 de euro in deschiderea a inca trei spatii comerciale proprii in tara si in modernizarea magazinelor existente”, a declarat Mircea Turdean, director general Farmec.

Brandul Gerovital, mostenire a profesorului Ana Aslan, reuneste game precum Gerovital H3, Gerovital Tratament Expert, Gerovital Plant, Gerovital Men si Gerovital Sun.

Gerovital

Citeste si:

Produsele AslaVital pentru ingrijirea tenului au la baza argila pura, 100% romaneasca, provenita din muntii Padurea Craiului.

In prezent, reteaua Farmec numara opt puncte de distributie in Cluj, Bucuresti, Arges, Sibiu, Brasov si Neamt si trei puncte de lucru in Baia Mare, Craiova si Focsani. In acest moment, Farmec are sase magazine proprii in Cluj Napoca (trei magazine), Arad, Sibiu si Tg. Mures.

Farmec vrea sa atinga un obiectiv setat in urma cu 20 de ani

Farmec vrea sa atinga un obiectiv setat in urma cu 20 de ani

Farmec Cluj-Napoca a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de 38,8 mil. euro, in crestere cu 13% fata de 2014. Din 2008, Farmec detine drepturile integrale de utilizare a marcii cosmetice Gerovital.

Producatorii locali de cosmetice detin o cota de 10% din piata de 750 de milioane de euro dominata de multinationale precum L’Oreal, Beiersdorf sau Procter&Gamble.