Agip Romania va investi in acest an pana la sapte milioane de euro in constructia a 4-5 statii de distributie carburanti, compania intentionand sa aloce 36 milioane euro pentru 30 de noi benzinarii pana in 2011, a declarat Nicola Meuli, directorul general Agip, citat de NewsIn.
Potrivit lui Meuli, compania are, in prezent, o cota de 1,8% pe piata de distributie carburanti, pe care intentioneaza sa o mareasca la 4% prin cele 30 de noi statii.

"O cota de piata confortabila este de 7-8%", a punctat Meuli. Acesta a adaugat ca in Bucuresti acopera prin vanzari 8-10% si tocmai de aceea in urma cu circa 2-3 ani, Rompetrol a facut o oferta de preluare a Agip.

Compania opereaza 25 de benzinarii si cumpara toti carburantii comercializati de la rafinariile din Romania.

Directorul general al Agip Romania a mai afirmat ca societatea sa este interesata de constructia de statii pe autostrada Bucuresti – Constanta, dar ca este impiedicata, in prezent, de sistemul de concesionare limitat la un an de zile.

"Suntem interesati inclusiv de achizitia unei rafinarii, dar nu exista niciuna de vanzare in acest moment. Rafo are probleme prea mari", a aratat responsabilul Agip.

El a adaugat ca societatea sa este interesata si de preluarea unor benzinarii independente, daca acestea se ridica la anumite standarde de calitate si vanzari.

Reprezentantul companiei petroliere, detinute de Grupul Eni, precizat ca va lansa in perioada urmatoare carduri Routex de plata a carburantilor si in Romania.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri