Compania Ruukki a activat in Romania din anul 2001 sub numele de Rannila, ca reprezentanta a grupului finlandez Rautaruukki, in prezent cel mai mare furnizor de otel si produse din otel din Europa de Nord, inclusiv tarile baltice.

Incepand cu data de 1 septembrie 2004, toate companiile componente ale grupului Rautaruuki, din care facea parte si Rannila Romania, au adoptat un nou nume comun de marketing, Ruukki, scopul schimbarii fiind concentrarea comunicarii la nivelul intregului grup sub un singur brand.

Adoptarea unui nou nume de marketing unitar este o extensie a modelului de business privind orientarea catre client, lansat anul trecut, noua companie actionand ca un liant in afacerile partenerilor sai, de la activitatea de proiectare pana la realizarea de solutii complete.

Ruukki furnizeaza componente, sisteme complete si solutii metalice in domeniul constructiilor civile si industriale, accelerarea procesului de constructie, cu accent pe ciclul de viata al cladirilor si imbunatatirea calitatii constructiilor constituind prioritati majore pentru acest domeniu de activitate, solutiile companiei venind in sprijinul acestor obiective.

Tigle metalice, tabla cutata pentru fatade si acoperisuri, inclusiv sisteme autoportante, panouri tip caseta, panouri termoizolante tip sandwich, sisteme pluviale, elemente de placare pentru fatade arhitecturale din otel, profile laminate la rece pentru structura secundara reprezinta in mare, gama de produse oferita de Ruukki in urma a peste 40 de ani de prezenta la un inalt nivel de profesionalism si calitate pe piata mondiala de profil.

Oferta include totodata o lista larga de servicii pentru constructii civile si industriale printre care se numara, structuri metalice, hale industriale la cheie sau doar proiectate, uzinare structura, transport, montaj, sisteme complete de pereti si acoperis - materiale si manopera, consultanta si asistenta tehnica permanenta, elaborare a devizului de materiale.

Ruukki Romania ofera clientilor sai o gama extinsa de produse si servicii pentru produse din metal, in cei patru ani de activitate pe piata de profil din tara noastra, compania inregistrand o crestere continua, cifra de afaceri dublandu-se de la in an la altul, astfel, in 2004 compania reusind sa aiba o cifra de afaceri de 5 milioane de euro, pentru 2005 fiind preconizata o majorare de 80 la suta.