Cele mai mari vanzari de bere in acest sezon estival s-au inregistrat in luna august, care detine o pondere de 40 % din totalul vanzarilor in cele trei luni de vara. In ceea ce priveste cresterea volumelor de vanzari pe litoral in perioada verii, marca Carlsberg a inregistrat o crestere de 20 % fata de intervalul iunie-august 2006, Tuborg de 16 %, iar Holsten si-a dublat volumul de vanzari.

"Incheiem astfel un interval in care fiecare grad in plus indicat de termometre s-a regasit in cresterile volumelor noastre de vanzari. Am parcurs o vara incediara, perioada in care la fabrica Tuborg s-a lucrat la capacitate maxima, din dorinta de a raspunde cat mai bine cererii in crestere pentru marcile de bere pe care le producem. Avand in vedere aceasta evolutie, care a depasit estimarile noastre initiale, pana la sfarsitul anului in curs asteptam o crestere cu 30% a rezultatelor financiare si o crestere procentuala de 20% in volum a vanzarilor de bere ale companiei noastre fata de anul 2006.” a declarat presedintele URBB, Shachar Shaine.

Investitia totala facuta de compania URBB in Romania, de la intrarea sa pe piata pana in prezent, a atins 126 de milioane de dolari.

Citeste si:

URBB este unul dintre cei mai mari producatori de bere de pe piata locala, iar Tuborg continua sa fie liderul berilor internationale produse sub licenta in Romania, cu o cota de piata de peste 50%.

Portofoliul URBB cuprinde exclusiv marci internationale de bere, respectiv Tuborg, Tuborg Strong, Tuborg Christmas Brew, Holsten, Carlsberg, Skol, Guinness si Kilkenny.