Compania United Romanian Breweries Bereprod (URBB) a inregistrat, in intervalul iunie-august, o crestere cu 34% in volum a vanzarilor de bere fata de perioada similara a anului trecut, iar pana la sfarsitul anului se estimeaza o crestere de 20 % in volum fata de 2006.
Cele mai mari vanzari de bere in acest sezon estival s-au inregistrat in luna august, care detine o pondere de 40 % din totalul vanzarilor in cele trei luni de vara. In ceea ce priveste cresterea volumelor de vanzari pe litoral in perioada verii, marca Carlsberg a inregistrat o crestere de 20 % fata de intervalul iunie-august 2006, Tuborg de 16 %, iar Holsten si-a dublat volumul de vanzari.

"Incheiem astfel un interval in care fiecare grad in plus indicat de termometre s-a regasit in cresterile volumelor noastre de vanzari. Am parcurs o vara incediara, perioada in care la fabrica Tuborg s-a lucrat la capacitate maxima, din dorinta de a raspunde cat mai bine cererii in crestere pentru marcile de bere pe care le producem. Avand in vedere aceasta evolutie, care a depasit estimarile noastre initiale, pana la sfarsitul anului in curs asteptam o crestere cu 30% a rezultatelor financiare si o crestere procentuala de 20% in volum a vanzarilor de bere ale companiei noastre fata de anul 2006.” a declarat presedintele URBB, Shachar Shaine.

Investitia totala facuta de compania URBB in Romania, de la intrarea sa pe piata pana in prezent, a atins 126 de milioane de dolari.

URBB este unul dintre cei mai mari producatori de bere de pe piata locala, iar Tuborg continua sa fie liderul berilor internationale produse sub licenta in Romania, cu o cota de piata de peste 50%.

Portofoliul URBB cuprinde exclusiv marci internationale de bere, respectiv Tuborg, Tuborg Strong, Tuborg Christmas Brew, Holsten, Carlsberg, Skol, Guinness si Kilkenny.



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri