Veniturile estimate pentru boutique-ul de decoratiuni din Plaza Romania sunt cuprinse intre 150.000 si 200.000 de euro, dupa primul an.

Piata locala de decoratiuni interioare va creste cu peste 50% in 2008.

Magazinul deschis joi are o suprafata de 20 de metri patrati, iar chiria pentru acest spatiu va reprezenta 15-20% din cheltuielile lunare prevazute de compania Lemon.

Dupa o dezvoltare organica proprie, prin deschiderea celui de-al doilea magazin in centrul Home and Design Mall, completata de inaugurarea unui showroom in complexul Mobexpert Baneasa, Lemon Interior Design a trecut la un nou stadiu de evolutie: extinderea la nivel nivel national prin francize. Magazinele care se vor deschide prin franciza vor fi concentrate pe decoratiuni si vor avea suprafete cuprinse intre 50 si 80 de metri patrati.

Citeste si:

"In aceasta perioada, suntem in discutii sa deschidem astfel de francize in Brasov, Timisoara, Arad, Cluj-Napoca si Pitesti. Procesul insa este unul de durata si estimam ca vom incepe semnarea lor la inceputul lui 2008. Intre timp, suntem in discutii avansate sa deschidem magazine proprii in cel putin trei locatii, a caror deschidere este estimata pentru anii 2008 - 2009", a declarat Cristina Oancea, Managing Partner al companiei Lemon Interior Design.

Tinta de vanzari pentru magazinul din Plaza Romania in primul an de activitate este de 150.000 - 200.000 de euro. Lemon Interior Design estimeaza ca piata locala de decoratiuni interioare va creste cu peste 50% in 2008 fata de anul acesta, datorita cresterii numarului de apartamente noi ce vor fi livrate pe piata in anul 2008.

"Din punctul nostru de vedere, avantajul prezentei intr-un astfel de centru comercial consta in traficul mare care se va traduce printr-o crestere a vanzarilor si a brand awareness-ului. Multi clienti care vor cumpara decoratiuni si vor fi interesati de mobilier vor fi redirectionati la showroom-ul Lemon din Baneasa, complexul Feeria", a completat Cristina Oancea.

In 2006, cifra de afaceri a Lemon a fost de 350.000 de euro. Cristina Oancea estimeaza ca anul acesta va fi o crestere de 100%, lucru care se explica prin cresterea numarului de magazine proprii, dar si prin sistemul de franciza. In cazul Lemon Interior Design, 60% dintre clienti sunt reprezentati de persoane fizice.