Cresterea se datoreaza implementarii noii strategii de dezvoltare inceputa in 2007 dar si planului general de investitii pentru anul 2008, care se va concentra pe activitati de logistica, promovare si revigorare a portofoliului de produse precum si pe dezvoltarea profesionala a echipei.

“Anul 2007 a reprezentat o noua etapa in dezvoltarea Ozone Laboratories. Am pus accentul pe revizuirea strategiei pe termen mediu si lung si pe implementarea acesteia, pe restructurarea organizationala si pe redefinirea portofoliului de produse. Rezultatele obtinute in primul trimestru sunt in linie cu asteptarile si ne confirma faptul ca obiectivele setate pentru anul in curs sunt realizabile”, a declarat Christopher Henwood, CEO al grupului Ozone Laboratories.

Cresterea procentuala inregistrata in primul trimestru este in linie cu asteptarile pentru intreg anul 2008 si peste ritmul general de crestere al anului 2007 (29, 5 milioane de euro) fata de 2006 (24,5 milioane de euro) cand a fost de 18%. Tot pentru anul 2008, Ozone si-a propus largirea portofoliului cu vitamine si suplimente nutritive si alte noi produse pentru arii ca: raceala si gripa, cardio, digestie.

Citeste si:

Oficialii companiei se asteapta ca pana la sfarsitul anului sa obtina o crestere de circa 28% a cifrei de afacere, in ton cu rezultatele obtinute pe primul trimestru.

Ca o continuare a noii strategii, incepand cu luna februarie 2008, Ozone a inceput colaborarea cu zona de retail (supermarketuri, hypermarketuri si benzinarii) pentru comercializarea anumitor produse: benzi adezive, prezervative si suplimente alimentare.