O locatie Coffee Republic necesita aproximativ 155.000 de euro pentru amenajare, excluzand costurile de franciza, a adaugat acesta. Planurile de extindere ale brandului in Romania includ o noua cafenea in acest an si inca trei locatii anul viitor, in Bucuresti.
Extinderea lantului de cafenele ar urma sa aduca, anul viitor, o cifra de afaceri de peste 1,2 milioane de euro, cu o marja operationala de peste 80%, conform estimarilor master-francizorului. "Ne asteptam ca pana la sfarsitul lui 2008 sa avem o cifra de afaceri de 90.000 de euro", a afirmat, pentru Wall-Street, Aziz.
“Scopul principal pe care il urmarim in urmatoarea perioada este identificarea de locatii cheie cu un raport bun din perspectiva pretului pe metru patrat si a vizibilitatii pe care o pot oferi brandului”, considera Aziz, afirmand ca brandul se va franciza si in afara Capitalei, insa “sub o atenta supraveghere din partea reprezentantilor Krrus Holdings”.
Coffee Republic aduce in Romania o gama larga de sortimente de cafea preparata doar in Italia, dupa o reteta unica si cunoscuta doar de specialistii (master roasters) brandului britanic. Publicul targetat de Coffee Republic este urban si activ, cu venituri peste medie si cu varste cuprinse intre 20 -40 de ani.
"Piata cafenelelor din Romania este in continua esxpansiune, marcile internationale nu au ajuns inca la maturitate aici, se afla intr-o continua cautare de locatii si, depinzand de contractele pe care le-am obtinut in trecut, s-ar putea dezvolta cu peste 50% in prezent", ne-a spus managerul Coffee Republic Romania, adaugand ca locatiile vizate de companie sunt atat in mall-uri, cat si stradale sau in parcurile business.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: