"In prezent piata de papetarie este direct afectata de tendinta companiilor de a reduce costurile. Caderea cursului valutar al leului si dolarului si preocuparea pentru controlul cheltuielilor administrative au determinat companiile sa reduca bugetele alocate papetariei si biroticii”, a declarat Emil Deliu (foto), directorul general Austral.

Principalele decizii ale managementului companiilor privind diminuarea volumului de papetarie achizitionata au vizat reducerea bugetelor pentru obiectele promotionale, cumpararea in cantitati mai mici a produselor pentru organizare, arhivare si prezentare si orientarea catre furnizori care propun produse mai ieftine, eliminand din oferta lor serviciile conexe care sunt insa foarte importante.

"Consideram criza ca fiind o oportunitate pentru Austral sa ofere sprijin si solutii companiilor care incearca tot mai mult sa reduca cheltuielile de achizitii. Acum companiile se reorganizeaza si evalueaza cu mai multa atentie care sunt investitiile relevante pentru afacere, iar Austral isi propune sa fie de folos in acest proces”, a mai declarat seful Austral.

Fata de estimarile din primavara anului trecut bazate pe trendul general ascendent al economiei din acea perioada, vanzarile din 2008 au fost de doar 38 milioane de lei, cu o crestere nesemnificativa fata de 2007 (sub 5%).

Infiintata in 1993, Austral, companie cu sediul central in Bucuresti detine la nivel national 21 de birouri, iar din 1999 si-a extins prezenta si in afara tarii, printr-un birou in Republica Moldova, la Chisinau. Austral are un prezent un parc auto de peste 100 de vehicule, compania avand in portofoliul sau clienti precum Orange, LukOil, Real-Hypermarket, L'oreal, Lufthansa, Michelin sau Romtelecom.