Programul demarat in luna august a acestui an consta in aplicarea unei serii de de teste de personalitate la sediul companiei si in desfasurarea unor ore de consiliere psihologica pe probleme de serviciu, dar si personale, in cabinetul psihologic. Scopul final al acestui demers este cresterea motivatiei angajatilor si realizarea pregatirii profesionale in cadrul companiei prin training-uri adaptate strict la nevoile de dezvoltare profesionala si personala ale angajatului.

"Cei care lucreaza in domeniul financiar acumuleaza foarte mult stres. Angajatii care lucreaza pentru recuperarea creditelor dau nenumarate telefoane, in timp ce aceia care lucreaza pe partea de asigurari au o mare responsabilitate in intocmirea analizelor”, a declarat Iuliana Floricica, PR & marketing coordinator, Coface Romania.

Consilierea psihologica este una dintre activitatile programului intitulat ”I’am happy to work at Coface” dedicat angajatilor, din care mai fac parte si alte activitati de motivare a presonalului printre care: team building-uri semestriale, masaj la birou, campionat de tenis intern, seminarii de ralaxare sau petreceri de sfarsit de an. Pentru anul 2009, Coface Romania a stabilit un buget de training similar celui din 2008, fara a preciza insa despre ce suma este vorba.

Compania numara aproximativ 110 angajati, iar media de varsta este de 27 de ani. Coface Romania este lider pe piata locala in domeniul managementului riscului de credit, oferind servicii de asigurari de credit, rapoarte de credit, colectare de creante comerciale, urmarire a incasarilor, monitorizare, furnizare de date de marketing, consultanta de risc.