Proiectul a fost demarat la inceputul anului 2009, iar cursurile vor fi sustinute incepand cu luna noiembrie a acestui an, in spatiul de training situat in zona Unirii.

“Pana acum ne-am bazat pe vanzarea de produse profesionale, insa, incepand cu acest an, intram pe piata de educatie si training in domeniu, o nisa inca neexploatata la noi in tara”, declara Alexandru Cotolan, actionar majoritar si administrator Keune Romania.

De asemenea, el considera ca proiectul reprezinta o oportunitate pe o piata in scadere cu 20-25% in vreme de criza.

“In anul crizei financiare, piata cosmeticelor profesionale a scazut, insa singurul efect asupra companiei pe care o conduc a fost stagnarea. Pentru anul 2009 ma astept la o crestere de 10% a afacerilor Keune Romania”, completeaza Cotolan.

Cursul la Scoala de coafura Cornel Saru va fi format din trei module, fiecare cursant platind 1.100 euro pentru primul modul si 1.700 de euro pentru celelalte doua, iar Academia Keune International va fi dedicata specialistilor.

Compania preconizeaza venituri de 350.000 de euro in primul an de la lansare si planuieste deschiderea de astfel de centre de educare in diferite zone ale tarii, pentru urmatorii doi ani. Pentru finalizarea acestui proiect, Alexandru Cotolan declara ca investitia se va ridica la valoarea de un million de euro.

Keune Romania s-a lansat pe piata locala la inceputul anului 2006, iar in prezent detine 5-7% din piata de produse cosmetice profesionale. In 2008, Keune Romania a inregistrat o cifra de afaceri de 1 milion de euro. In Romania, Keune are 800 de saloane, dintre care 200 in Bucuresti.

Aflati si despre Viziunea unui expat in industria frumuseti

Viziunea unui expat in industria frumusetii: Pentru mine, Romania este o scoala de management si de business

Viziunea unui expat in industria frumusetii: Pentru mine, Romania...